xoma21 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hei Lurte på om noen av dere har noen anbefalinger til kjøp av ny sjerm Tenkte på ca. 20' LCD Ska brukes til gaming pris opp til ca. 4000kr Takker Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Du får veldig gode skjermar i 22" for 2-3000! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Da kan jeg anbefale enten Asus 22" eller Samsung 22". Begge er nydelige til gaming, har selv Samsungen, og er storfornøyd. Bare 2ms på begge skjermene, noe som gjør at det ikke blir noe etterslep i gamingen. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg har en samsung 2232bw som jeg er sykt fornøyd med. Kosta rundt 2.5k, og gjør jobben som bare rakkern! Lenke til kommentar
xoma21 Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Da kan jeg anbefale enten Asus 22" eller Samsung 22". Begge er nydelige til gaming, har selv Samsungen, og er storfornøyd. Bare 2ms på begge skjermene, noe som gjør at det ikke blir noe etterslep i gamingen. takker:D er det stort forsjel på bilde kvaliteten på dem to? det er samme for meg hvordan sjerm ser ut, det viktigste er bilde kvaliteten... Lenke til kommentar
ZeeboW Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Da kan jeg anbefale enten Asus 22" eller Samsung 22". Begge er nydelige til gaming, har selv Samsungen, og er storfornøyd. Bare 2ms på begge skjermene, noe som gjør at det ikke blir noe etterslep i gamingen. takker:D er det stort forsjel på bilde kvaliteten på dem to? det er samme for meg hvordan sjerm ser ut, det viktigste er bilde kvaliteten... Jeg ville gått for samsung'en!! Uten tvil Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Når du har såpass mye penger å rutte med, så synes jeg samsungen. Jeg elsker den, rett og slett. Utrolig digg skjerm, med super bildekvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå