TheMaister Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Hei =) Trenger noen ledetråder angående en ny låt, eller om den kan være slik den er. Er en ganske avslappet, melodisk affære. piano, fløyte, akustisk "gitar", strings, og en svært simpel beat over det hele. Alt er fra Reason dog http://filebeam.com/7fb341d5c4776b519ccacb6ba249d0d4 v1.1 - Basstromme fix Endret 24. juli 2008 av TheMaister Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Vakkert ^^ veldig vakkert faktisk Eneste jeg har noe å si på er at kicken og snaren kanskje ikke passer heelt sammen. Kicken er litt sånn 909 trommemaskin-aktig, mens snaren er ganske realistisk (digg beat forresten). Jeg syns du burde bruke tromme-samples som ligger nærmere hverandre i stil. Konge, stå på! Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Takker =P Kan se om jeg får fiksa opp den basstromma Lenke til kommentar
probin Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 dette her likte jeg .. veldig deilig å høre på... men er kanskje enig med basstromma Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Hmm ... Prøver å finne fram til en basstromme, men finner liksom ikke helt den "rette". Så langt høres en standard sampla basstromme ganske greit ut dog. Kitet som er brukt på den nåværende versjonen er Abstract (Hip-Hop) Kit 09 fra Reason hvis noen kjenner til den. Prøver meg med en litt "realistisk" basstromme. Er det i tillegg noen problemer med miksingen/mastringen/EQ etc? Har brukt minimalt tid på dette . Å teste miksingen på noen dårlige Logitechhøytalere er vel ikke det helt idelle for å avgjøre noe. http://filebeam.com/7fb341d5c4776b519ccacb6ba249d0d4 v1.1 Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Ble bedre nå Men du kunne forsåvidt prøvd å få litt kraftigere bass i den basstromma... Ellers syns jeg det høres greit ut sånn EQ-messig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå