jvc1986 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Har opplevd ganske ofte de siste 3 månedene at det smaker veldig anderledes av Gilde sine wienerpølser i visse pakker og det gjelder da alle pølsene i den pakken, mens en anne pakke er helt ok. Virker som de er overkrydret eller noe, man kan lukte det også, så jeg har begynt å stikke hull i posen før jeg kjøper den for å lukte om det er vonde eller gode pølser, litt kjipt for de som kjøper de pakkene jeg legger tilbake (som da får de vonde pølsene istedetfor), men jeg gidder ikke kjøpe vonde pølser, for så å måtte dra tilbake å bytte dem.... Noen flere som har opplevd denne ganske markante smaksforskjellen fra pakke til pakke? Smaker såpass vondt at jeg ikke orker å spise dem, ikke engang dynket i ketchup. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Ta kontakt meg gilde, og hør hva de sier... Lenke til kommentar
toazty Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) e du heilt idiot? stikke hull i pakkene? , holdbarheten senkes drastisk hvis du driver med det der, og det kan bety tapte penger for butikken og så får butikken sure kunder fordi de fikk pølser som var blitt dårlige.. ta heller kontakt med gilde og send dem pølsepakken som er dårlig neste gang.. idioti det du driver med nå iallefall.. " stikke hull i posene" ... Endret 23. juli 2008 av toazty Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Vel, er pølsene fine, tar han de jo med seg, og er de dårlige.. ja, så er de allerede dårlige. Spiller vel ingen rolle om det er trådstarter som kommer tilbake med dem eller en annen kunde senere. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 har ingen grunn til å stikke hull i posene forde om... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 har ingen grunn til å stikke hull i posene forde om... Nei, jeg skal være enig i at å stikke hull på emballasje sånn uten videre er en prinsippsak. Ta det direkte opp med Gilde, så skal du nok se at du får en godtgjørelse. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Stikke hull på emballasje , uhørt . Kanskje du har fått dårlige pølser fordi noen har gjort akkurat det samme før deg på de pakkene. LOL . Farsken , nå må jeg selv klemme på alle pølsepakkene jeg kjøper selv nå for å sjekke om de er tette og at ikke du har vært der å ødelagt emballasjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå