sibbi Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Har nettopp innstalert win xp men når jeg ligger meg på for å lytte på nettradio / web tv fungerer den ikke har noen andre værtr borte dete problemmet. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Ja. Mp9 stinker. Få deg Winamp eller noe lignende Lenke til kommentar
sibbi Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 det er win media player som ikke funker å den må jeg jo ha for å se web tv eller lytte på nettradio. hadde det ikke vært for det så hadde jeg ikke bryd meg. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 høres veldig usansyndlig ut at WMP9 ikke fungerer hvis du akkurat har installert XP, er du sikker på at du har oppgradert til 9(er 8 som følger med XP). Lenke til kommentar
sibbi Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 har oppdatert media playeren ja. har hentet ned alle oppdateringer på win update. 000011b eller noe slik er feilmeldingen. finner ikke upav det håper noen kan hjelpe med??? går det ann å avinstalere media playere 9 i xp. og innstalere den på nytt etterpå???? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Tror det ikke er noen måte å få avinstallert WMP på i XP, isåfall må det vere at du må inn i sysoc.inf og fjerne 'hide'... men du kan jo prøve å kjøre en reinstall(last ned fila). Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 God ide og prøve reinstall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå