Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan holde ut lengt mulig?

m0g1e

Anbefalte innlegg

Alt fra kjerringråd til ting du har prøvd selv... pøs det på! Trenger rådene :)

Den siste tida har jeg hatt vanskelig med å kalibrere meg, og det går ofte kun etter 3-5 minutter. Naturligvis de gangene vi ikke har hatt sex på en stund, men noen ganger helt tilfeldig.

Bruker ofte kondom, men det hjelper ikke all verdens :p

Endret av mogie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er det egentlig du spør om her? Hvordan holde deg lenger før orgasmen inntreffer? Lutt dårlig forklart..

Det jeg har sett gå igjen er at du rett og slett stopper opp rett før, og dermed kan du fortsette. Tror ikke det er så digg å fortsette sexen etter mannen har hatt utløsning, i og med at den fort blir slapp og dermed ikke er til så stor nytte for kvinnen.

Lenke til kommentar
Holde ut lenger ved at penis blir mer følsom? Høres ut som et veldig dårlig råd.

Vel jeg har en forlengelse av selve akten på opp i mot 5 minutter etter jeg og damen gikk til innkjøp av det :) Et annet tips er vel kanskje å la damen ri deg ;) Takes me longer to cume then :)

Lenke til kommentar

Øvelse gjør mester og alt det der. Hold deg til stillinger (i starten) hvor du styrer showet. Feks misjonær, på siden, på siden bak osv. Det jeg mener at du da styrer tempoet og rytmen. Når du kjenner at du er på vei til å komme, så trekk deg halvveis eller helt ut og dersom det ikke hjelper, så kan du i tillegg klemme på skrotum (den strengen eller avlange klumpen bak pungen og mellom rumpehullet).

Etterhvert vil du få mer kontroll og styre deg selv. Men unngå stillinger i starten som gjør at hun bestemmer tempoet. Jo, om du kjører doggie så er denne også litt skummel, for da kommer du veldig langt inn. Dessuten har denne stillingen en tendens til å gjøre oss gutta gale - så greit om du kanskje avslutter med denne :)

Lenke til kommentar

du kan bruke en tykkere kondom, blir da mindrefølsomt for deg.

eller onanaere en stund før som folk sier her.

tenk på noe annet en sex, noe som ikke har med sex og gjøe i det hele tatt..

og:vet ikke om jeg har lest eller sett det ett stedmen man kan trenemusklene i kuken til ogholde igjen lenger men dette er da bare snakk om kort tid før orgasme.

Lenke til kommentar
Gjest trekantpikant
Penis ring :) No kiddin! Ikke bare får du større pikk, men den blir mer følsom, du holder lenger og orgasmen er sykere! :) 100 kr på kondomeriet ;) Stimulerer dama og :p Rett og slett en genial oppfinnelse!

Mvh Effectiv

Støtter det forslaget! Min kone og jeg ble introdusert for bruken av penisring av en god venn av oss for noen år siden. Sant og si trodde ikke jeg heller noe på den påståtte "magiske" virkningen av denne ringen da han tredde den på pikken, men jeg endret syn på det ganske fort, for han klarte å holde på mye lengre enn meg, til stor glede for min kone, som elsker penisringen fra den dagen.

Et par tips:

Du må ta på ringen FØR kuken er erigert, hvis ikke får du den ikke på. Pass også på at ringen er stor nok. Den første jeg prøvde var rett og slett for trang sånn at jeg ikke klarte å få den opp skikkelig og det er jo ikke vitsen.

Men penis ring er absolutt å anbefale! Du holder mye lengre før det går for deg, garantert! :)

Lenke til kommentar
Penis ring :) No kiddin! Ikke bare får du større pikk, men den blir mer følsom, du holder lenger og orgasmen er sykere! :) 100 kr på kondomeriet ;) Stimulerer dama og :p Rett og slett en genial oppfinnelse!

Mvh Effectiv

Støtter det forslaget! Min kone og jeg ble introdusert for bruken av penisring av en god venn av oss for noen år siden. Sant og si trodde ikke jeg heller noe på den påståtte "magiske" virkningen av denne ringen da han tredde den på pikken, men jeg endret syn på det ganske fort, for han klarte å holde på mye lengre enn meg, til stor glede for min kone, som elsker penisringen fra den dagen.

Et par tips:

Du må ta på ringen FØR kuken er erigert, hvis ikke får du den ikke på. Pass også på at ringen er stor nok. Den første jeg prøvde var rett og slett for trang sånn at jeg ikke klarte å få den opp skikkelig og det er jo ikke vitsen.

Men penis ring er absolutt å anbefale! Du holder mye lengre før det går for deg, garantert! :)

Men døøh. er ikke det farlig på en eller annen måte da? stopper blodtilførselen til penisen jo

Lenke til kommentar
Sant og si trodde ikke jeg heller noe på den påståtte "magiske" virkningen av denne ringen da han tredde den på pikken, men jeg endret syn på det ganske fort, for han klarte å holde på mye lengre enn meg, til stor glede for min kone, som elsker penisringen fra den dagen.

Wtf ? Han tok din kone? lol

Lenke til kommentar

Hey, holde ut lengere?

Kanskje du burde runke litt mer? Eller bare skaffe deg krem, det vil si at du smører det på penis hode 10min før du skal ha sex...Eller bare dra på flere kondomer..

Husk å ikke stram som en gris når du har sex da ^^ da kommer du utorlig fort :p

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Har selv hatt problemer med at jeg kommer for tidlig, de siste gangene. Det er ikke lenge siden jeg tok jomfrudommen, men de første gangene (20 or so) var jeg både hardere, og holdt lenger enn nå.

Nå har det jo også blitt et problem i den form av at jeg irriterer meg over det, jenta jeg har sex med blir jo bare kjempekåt før jeg runder av.

Tidligere hadde vi bedre tid et par ganger, og fikk jo da tatt et par runder som jo var vel og bra, men nå har vi ikke hatt tid til det, syns fortsatt det er synd at det skal gå så kjapt.

Dette med å runke mer har ikke fungert noe særlig for meg, da det var noe av det første jeg prøvde, og hadde allerede runket 2 ganger den ene dagen før jeg dro til hun, og da gikk det fortsatt like fort :/

Føler også det ikke skal være nødvendig for meg med en penisring :p

Lenke til kommentar

av hva jeg har hørt er penisring noe farlig`? men uansett har jeg klart meg bedre i det siste..

Har omsider forsøkt Durex Performa kondomet, og jeg har ikke hatt det så moro på lenge! :D Problemet da var at dama begynte å bli sår.. :p fra 15 min til 40 min ble forskjellen.

Anbefaler Durex Performa til alle andre og :)

Imorra har jeg tatt meg fri, og vi har et helt hus for oss selv. Deilig og utslitt fra jobb.. kan ikke bli bedre ;)

Endret av mogie
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...