olalilje Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 hei. noen som kan gi meg tips på hva jeg skal gjøre for å få satt høytale i døra, da den er for tynn. altså ikke plass for høytaler. event hvilke høytaler som hadde vært bra. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Er vel ikke så fryktelig mange måter å gjøre det på - du må enten bygge deg en kasse, eller gjøre døren tykkere ved å sage ut en sponplate som du fester på døren. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Er det høytalere fra før? Du får jo slim modeller. Lenke til kommentar
olalilje Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 hadde ikke tenkt å bruke så mye penger på det. men helder noe som holder litt mål enn noe crap. tenkte jeg skulle høre her før jeg kjøpte noe.. Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Årsmodell er Corolla'en din da? Lenke til kommentar
olalilje Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Årsmodell er Corolla'en din da? 88-modell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå