SKitZo1337 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Hei! Jeg har tenkt meg å farge håret mitt grønnt.. Jeg har "testet" grønn fargen som du får på leketøy butikken som er til karneval som går av etter 1 vask.. Det ble ganske bra.. Men... Jeg har hørt at det ikke finnes noen permanente farger for grønnt.. Derfor trenger jeg semi-permanent.. Men jeg finner ingen ting.. Har noen tips til semi-permanent grønnfarge som varer en liten stund ? Helst mer en bare 1 mnd... Jeg legger også ved et bilde eksempel av farge jeg har tenkt meg Håper på mest mulig hjelp og tips =) Endret 23. juli 2008 av SKitZo1337 Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hva heter den grønnfargen? Er det ikke å bare spørre frisører? Lenke til kommentar
SKitZo1337 Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Hva heter den grønnfargen? Er det ikke å bare spørre frisører? De sier bare at de ikke har grønnfargen.. Og at om jeg finner grønnfarge må jeg bare si i fra til dem :s Lenke til kommentar
lamial Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Manic Panic har noen fine grønnfarger. De får du kjøpt på hjemmesiden til Manic Panic, eller hos dragenshule.no. Må nok bleke håret først. Også kommer det veldig an på håret ditt hvor lenge fargen sitter. Mulig også Stargazer har noen grønnfarger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå