After Dark Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Bla. står dette å lese: Ingen muslimsk stat kunne gjort det den jødiske staten har gjort, sier Mordechai Vanunu i en nettprat på Aftenposten.no. Jeg må si meg helt enig med ham i den uttalelsen. Det finnes vel en konflikt her og der som Israel ikke er skyld i som feks. Iran-Irakkrigen, men sånn generelt sett hadde ikke Midtøsten vært det konfliktfylte helvete det er i dag dersom vi var minus Israel eller Israel hadde oppført seg sivilisert! http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2363423.ece Hva mener dere om saken? Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Selvfølgelig er du enig. Jeg mener at det ikke er noe poeng i å diskutere saken med deg, siden du er blendet av ditt ekstreme hat og legger all skylden på "terroristene" i Israel uansett. Oops, nå matet jeg visst trollet. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Israel er en særdeles kjip stat, men hvis man ser på krigene de har vært med i gjennom historien så er det ikke alt de har startet selv. Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Israel er ikke en kjip stat. Men den diskusjonen kan man ta i den allerede mettede "terroriststat" tråden. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Israel er ikke en kjip stat. Men den diskusjonen kan man ta i den allerede mettede "terroriststat" tråden. Enig. Og uenig. Om hverandre. Ser man det. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg synes enkelte skal lære seg å poste i såpeboksen snart . Tråd stenges. Prøv på nytt i såpeboksen. En tråd i politikkforumet må ha en bedre problemstilling enn at "hva mener dere om at person xx uttaler seg om sak yy". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg