oslofreak Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Gamle mobilen min (n70) har begynt å streike nå. Det tar opptil 1-2 min for meg å åpne meldinger, menyer, kontaktliste etc, og nesten 5 min å starte. Batteriet er helt kake, selvom det er fulladet så dør mobilen etter 5t standby og 20min taletid. Jeg trenger kort og godt en ny mobil, ser for meg at jeg skal bruke rundt 1500kr (uten abb, beholder det jeg har), kan alltids gå litt over. Viktigste kriterier: - ca 1500 kr, max 2000 - God levetid på batteri, både standby/tale - Muligheten til å sette samtaler på "speaker" - God lydkvalitet - "Ubegrenset" plass til kontakter / SMS, vil ikke begynne å slette for å få inn nytt - Godt "system" for opprydning av SMS, på n70 må jeg velge+slette+bekrefte 1 etter 1 ELLER absolutt alle sammen samtidig, vil ha en mellomting som gjør det raskere og lettere. - Alarmfunksjon - Huskelapper - Kalenderfunksjon med alarm - Sende SMS til mange samtidig Jeg har alltid foretrukket Nokia-telefoner, men jeg innser at også mindre produsenter kanskje begynner å ta seg opp nå, og at det ikke lenger er nødvendig med enten SonyEricsson eller Nokia for å få et pålitelig produkt. Så tar gjerne imot tips av alle merker, selvom Nokia er hjertebarnet... Jeg har ikke noe behov for video, men klager ikke hvis den har et decent kamera til å ta bilder med (1-2 mpx er ikke decent). Muligheter for å koble seg til nett er også en bonus, men ikke nødvendig. Når det gjelder musikk, så har jeg allerede en veldig fin mp3-spiller så jeg har overhodet ikke behov for at den skal fungere som det. Kan veldig lite om mobiler, så hadde satt pris på hvis noen her kommer på noe. På forhånd takk for hjelp! Endret 23. juli 2008 av oslofreak Lenke til kommentar
tommentmn Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=358267 ta en titt på denne Lenke til kommentar
Pantoney Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg er ute etter en ny mobil ganske nøyaktig etter beskrivelsene til oslofreak, etter at min Nokia 6131 har vært inne på sin 4. innlevering og dermed endelig reklamasjon og (forhåpentligvis) pengene tilbake. Jeg har det dilemmaet at jeg misliker Nokia, i forhold til kvalitet, sterkt heretter. Jeg har hatt flere Nokia-telefoner opp gjennom tidene, og det har som regel vært feil med alle modellene. Mulig at jeg bare er generelt uheldig med modeller, men det har vært veldig frustrerende. Jeg synes derimot Nokia har veldig brukervennlige telefoner og gode brukergrensesnitt, og den modellen som ble foreslått ovenfor synes jeg virka interessant. Men så var det det med min boikott da. Er liksom ingen av Sony Ericssons modeller som appellerer til meg, selv om jeg generelt hører mange er fornøyde med at SE-telefonene deres har vært feilfrie i langvarig bruk. Takknemlig for rådgivning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå