Gå til innhold

Skal kjøpe PS3 - noen spørsmål


Hei8787

Anbefalte innlegg

Vet at sånne emner sikkert har vært oppe 1000 ganger før, men har noen egne spørsmål jeg gjerne vil vite før jeg kjøper PS3. Har både Wii og 360 fra før av, og vet at det snart kommer en ny 80 gb modell som erstatter den nåværende 40 gb, venter så klart på denne.

 

1. Hvordan funker PSN? i forhold til Xbox live? særlig med tanke på at PSN er gratis

 

2. Syns at Jack & Dexter serien virker morsom, kan man laste ned J&D spillene som kom på ps2 fra psn?

 

3. Finnes det et monopoly spill på PSN? vet at EA har det til f.eks mobil

 

4. Noen som vet om det vil komme en PS3 bundle med LittleBigPlanet?

 

5. mange hevder at det og det spillet er bedre på X360 enn på PS3, f.eks på grafikk og sånt. Er dette vanlig?

 

Har ikke hatt så stor interesse av PS før nå, men mange av spillene som kommer nå snart virker geniale! Blant annet LittleBigPlanet, Flower, Fat princess osv. Gleder meg til å kjøpe en PS3! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Halloen. Jeg er en veldig stolt og glad PS3 eier! :) har hatt den siden jul og bruker den 2-3 ganger i uken. Så jo jeg kan jo svare på dine spørrsmål :)

 

1. PSN fungerer vel rimelig bra vet ikke om du tenker på Account, Shop eller spille multiplayer.

 

2.Det er jeg nesten 100% sikker på ikke finnes :)

 

3. Tror nok desverre ikke det heller :(

 

5. Absolutt ikke. Prøvd 360 og er skuffet over maskinen i seg selv...

 

Håper du får deg en!

 

 

Fortsatt god sommer :)

Lenke til kommentar
Vet at sånne emner sikkert har vært oppe 1000 ganger før, men har noen egne spørsmål jeg gjerne vil vite før jeg kjøper PS3. Har både Wii og 360 fra før av, og vet at det snart kommer en ny 80 gb modell som erstatter den nåværende 40 gb, venter så klart på denne.

 

1. Hvordan funker PSN? i forhold til Xbox live? særlig med tanke på at PSN er gratis

 

Funker meget bra

 

2. Syns at Jack & Dexter serien virker morsom, kan man laste ned J&D spillene som kom på ps2 fra psn?

 

Ikke nå,men kan jo hende det kommer

 

3. Finnes det et monopoly spill på PSN? vet at EA har det til f.eks mobil

 

Nei

 

4. Noen som vet om det vil komme en PS3 bundle med LittleBigPlanet?

 

Vet ikke,tror neppe det

 

5. mange hevder at det og det spillet er bedre på X360 enn på PS3, f.eks på grafikk og sånt. Er dette vanlig?

 

At folk som har Xbox hevder at den er best ja, det går begge veier.

 

Har ikke hatt så stor interesse av PS før nå, men mange av spillene som kommer nå snart virker geniale! Blant annet LittleBigPlanet, Flower, Fat princess osv. Gleder meg til å kjøpe en PS3! :D

Endret av Angels Eye
Lenke til kommentar
5. mange hevder at det og det spillet er bedre på X360 enn på PS3, f.eks på grafikk og sånt. Er dette vanlig?

 

Teiteste jeg har hørt. PS3 er langt foran 360 når det gjelder grafikk. Du har helt sikkert blitt fortalt dette av X-box fanboys. Ikke hør på de idiotene.

 

PS3 har også bluray, 360 har bare dvd.

Lenke til kommentar
SKal ikke forsvare disse folkene som du kaller "idioter". Selvom de har xbox360 og er veldig stolte av det kan vi ikke kalle dem idioter! Jeg er veldig stolt av PSen min og 360 folka kan nesten ikke kalle meg idioter fordi jeg er på PS3 siden fordi den faktisk ER bedre!

 

skjønner du mitt poeng?

 

Tja. Så lenge de klarer å påstå at 360 har bedre grafikk enn PS3 så vil jeg si idioter er passende for dem. Blir omtrent som å si at PS2 hadde bedre grafikk enn X-box. For dumt.

Lenke til kommentar
Ja ps2 hadde bedregrafikk oppløsning en xbox. Jeg syntes bare det er dumt og kalle dem idioter. Du kan jo egentlig si at De tar feil som de faktsik gjør :) Got it?

 

PS2 bedre grafikk enn X-box? Oookey...

 

Ja begynn på DEN diskusjonen da?!?!

 

Tråden handler IKKE om dette i det hele tatt. Hold dere til emnetittelen da

Lenke til kommentar
1. Hvordan funker PSN? i forhold til Xbox live? særlig med tanke på at PSN er gratis

 

Fungerer utrolig bra, noen ting kan alltids fikses, f.eks. at det kunne vært enklere å joine spill, og se hva andre spiller. Har du mic (kjøp Warhawk retail så får du en bluetooth) så er det et utrolig bra system :)

 

2. Syns at Jack & Dexter serien virker morsom, kan man laste ned J&D spillene som kom på ps2 fra psn?

Har ikke sett det, men klarer du å oppdrive en av de første 60gigsa kan du bare kjøpe PS2 spill og spille på din S3, de første er jo bakoverkompatible

 

3. Finnes det et monopoly spill på PSN? vet at EA har det til f.eks mobil

Ikke sett det, men du kan jo forsøke å Google det

 

4. Noen som vet om det vil komme en PS3 bundle med LittleBigPlanet?

no idea

 

5. mange hevder at det og det spillet er bedre på X360 enn på PS3, f.eks på grafikk og sånt. Er dette vanlig?

Kan hende det, pga idiotiske utviklere som utvikler til en plattform forså å gjøre om koden (eller hva pokker ike jobber med) slik at den passer med den andre plattformen (altså, plattform1: 360, gjør om koden e.l. til PS3), men er det gode utviklere er grafikken mange ganger bedre på PS3 :)

Lenke til kommentar
Xbox live knuser PSN for øyeblikket.

Eier begge konsollene og online delen er betraktelig mye bedre på 360'n, men Sony jobber med å forbedre PSN så det kommer seg.

 

For noe bullshit. PSN er gratis. Bare det gjør PSN 10 ganger bedre.

PS3 er bedre på alle mulige måter. 360 er for folk som ikke har råd til bedre.

Lenke til kommentar
For noe bullshit. PSN er gratis. Bare det gjør PSN 10 ganger bedre.

PS3 er bedre på alle mulige måter. 360 er for folk som ikke har råd til bedre.

 

Du skal vere pase nedrulla for å ikkje si at de funkjsonelle tingene er bedre tilrettelagt på Xbox Live enn PSN, noe som er verdt å betale ein knapp 50 lapp for i mnd. At PSN er gratis, og har blitt forbedret jevnt og trutt siden lansering ser eg på som meget positivt. Håper til slutt tjenesten når eit nivå som er on-par med Live slik at MS kanskje setter prisen :)

Lenke til kommentar

"PS3 er bedre på alle mulige måter. 360 er for folk som ikke har råd til bedre"

 

forskjellen er på rundt 600kr? Synes du burde roe deg ned et par hakk i enkelte tråder.

 

 

5. mange hevder at det og det spillet er bedre på X360 enn på PS3, f.eks på grafikk og sånt. Er dette vanlig?

Kan hende det, pga idiotiske utviklere som utvikler til en plattform forså å gjøre om koden (eller hva pokker ike jobber med) slik at den passer med den andre plattformen (altså, plattform1: 360, gjør om koden e.l. til PS3), men er det gode utviklere er grafikken mange ganger bedre på PS3

 

 

 

Har også har at noen spill har bedre grafikk på xbox en på ps3, men vet ikke hvilken. Trur de mest aktuelle spillen GTA IV, BFBC og sånt er best på ps3.

Lenke til kommentar
Xbox live knuser PSN for øyeblikket.

Eier begge konsollene og online delen er betraktelig mye bedre på 360'n, men Sony jobber med å forbedre PSN så det kommer seg.

 

For noe bullshit. PSN er gratis. Bare det gjør PSN 10 ganger bedre.

PS3 er bedre på alle mulige måter. 360 er for folk som ikke har råd til bedre.

Tydeligvis du som ikke har råd til det "bedre" .... 500kr i året er virkelig mye penger. Hadde med glede betalt 500kr i året for bedre online del på PS3'n min.

Lenke til kommentar

OK, skal ikke bli for agressiv, vet at det er masse PS3 fanboys her inne, men:

 

PS3 er kanskje en bedre KONSOLL enn 360, både pga. grafikk (ikke altfor stor forskjell her) og fordi PS3 ikke støyer så mye. Grunnen til at folk velger 360 er fordi de liker spilla bedre. 360 har kommet ut med flere spill en PS3, og noen av disse er spill som noen folk må ha. Jeg nevner i fleng: Halo-serien, Gears of War, Lost Odyssey (ikke like populært som de andre spilla, men allikevel et must-have for alle JRPG elskere) og for ikke å glemme Bioshock. Det er nok heller spillene som får folk til å velge konsoller. Jeg trenger noe fra alle tre konsollene, så da har jeg alle :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...