Noname Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 hei jeg tenkte å kjøpe meg en LCD skjerm.... den må være godt til å all around bruk... (Spilling) denne : http://www.databutikken.com/no/default.php...p?artId=BEFP767 eller denne : http://www.databutikken.com/no/default.php...hp?artId=HYQ17S ?` [Endre topic, mvh. John.] Lenke til kommentar
formann Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Har ikke kikket de skjermene du ga link til... men til spilling så finnes det ingen LCD som duger. De er rett og slett ubruklige til spilling. Kansje om du bare skal spille minesveiper. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Det er helt feil. Bruker selv en Hyundai Q17 til spill og film. Fungerer glimrende. Ingen ghosting at all!! Pris:3990 hos PSdata. Lenke til kommentar
NuB Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Har ikke kikket de skjermene du ga link til... men til spilling så finnes det ingen LCD som duger. De er rett og slett ubruklige til spilling. Kansje om du bare skal spille minesveiper. Skal det være et forsøk til å være morsom, har du i det hele tatt sett en LCD fra de siste par årene? For folk flest holder LCD i massevis til gaming. Se for øvrig et par andre tråder om dette emnet fra ganske nylig. Lenke til kommentar
N_R Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Det er helt feil.Bruker selv en Hyundai Q17 til spill og film. Fungerer glimrende. Ingen ghosting at all!! Pris:3990 hos PSdata. ...henger meg på her, har også en Q17S og den er helt konge synes jeg, med DVI er den kriminelt skarp. Jeg gamer ikke så mye til daglig, men jeg har fyrt opp ett og annet spill og jeg har ikke lagt merke til noe etterslep..... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 har den billigste hyundai 15" og den er utmerket til spilling subjektivt - men likevel Lenke til kommentar
NuB Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Dere som har Hyundaien(e), hva tenker dere angående framerate, skjermkort som overkill i forhold til skjermytelse og denslags? Lurer litt på dette i denne tråden. Lenke til kommentar
N_R Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Dere som har Hyundaien(e), hva tenker dere angående framerate, skjermkort som overkill i forhold til skjermytelse og denslags? Lurer litt på dette i denne tråden. Vel, som sagt er jeg ikke noen hardcore gamer, det jeg har spilt mest er Age of Mythology og Warcraft III. Det er riktignok 3D, men det flyttes jo ikke så mye pixler frem og tilbake som i fx CS. Den eneste FPS jeg har spilt på den er vel er Unreal 2 (i ca 90 sekunder, det sugde!!!! :-) ), og det så helt greit ut..... samt 3Dmark2001 og 03. Jeg har også en Hansol 15" som nummer to skjerm (hehe, ukens tilbud på Komplett for en tid tilbake) og DEN er dårlig den. :lol: Gaming på den er HELT tragisk. Så det er vesentlig forskjell fra LCD til LCD. Når det gjelder ghosting eksisterer det ikke overhodet med DVI ihvertfall, en DVI-kabel til 250 spenn ekstra er ikke noe dumt kjøp når du først legger 4 lapper i skjermen. Lenke til kommentar
Noname Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 takk for at dere skriver, men dere har ikke svart på spørsmålet mitt... hehe Lenke til kommentar
NuB Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Vel, det er ikke nødvendigvis noen fasit. Innleggene gir deg linker og informasjon og synspunkter, ved hjelp av dette får du et rammeverk som gjør at du enklere vil være i stand til å fatte beslutningen selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå