Gå til innhold

Ufaglært 19- åring, tips til jobb?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har bestemt meg for å ta en pause fra studiene, nå som jeg er ferdig med VGS (Idrettsfag). Jeg har planer om å gå videre på universitet ved neste mulighet, men ønsker altså å jobbe litt frem til da!

Jeg bor på et forholdsvis lite sted (Kongsvinger, Hedmark), og mulighetene er ikke veldig gode så vidt jeg kan skjønne. Jeg har vært innom ulike butikker, men ingen ser ut til å ha et skrikende behov etter meg.

Derfor lurer jeg rett og slett på om noen har noen gode forslag til ting jeg skal prøve meg på? Har registrert meg hos Adecco, og har også en åpen CV hos NAV i håp om at noen skal finne meg.

I byen har vi både Spaceworld, Elkjøp og Expert, som alle er av stor interesse for meg. Har vært innom alle tre, men ingen utlyser stillinger for øyeblikket. På NAV / Adecco er det foreløpig få jobber av interesse, eller som er gjennomførbare for min del. Tenker da på transport, beliggenhet osv.

Noen som har noen forslag til en gunstig jobb for en ufaglært 19- åring med stoor interesse innen spill, data og elektronikk? Andre forslag til aktiviteter i friåret kommer også godt med :D

Takk!

Mvh

Magnus

Endret av braxboy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...