AllFather Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg bruker telefonen lite, og i den sammenheng har jeg hatt Onecall i 1,5 år. Hvis jeg fikk mobilregninger var de på 30-50kr, med andre ord,ikke noe særlig store. (Selv om jeg tror de fakturerer for ting som i prinsippet ikke stemmer). Byttet til MTU da jeg ville ha noe lignende men med telenordekning, da jeg i det bygget jeg driver min bedrift nå ikke har dekning med netcom. Jeg får ofte problemer med sending av sms (sending misslykket). Jeg kan ikke sende sms til f.eks 1881. MMS fungerer ikke. Internet fungerer 1 av 10 ganger. Noen jeg sender sms til får smsen både 3 og 4 ganger. Samme problem med de 4 telefonene jeg har testet: Iphone (gen1), w900, E61i og HTC Diamond. Forslag til en ny leverandør som har nogelunde samme deal, men med telenordekning? En som virker that is Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Gå tilbake til Onecall, Network Norway skal gå over til telenor. http://www.idg.no/nyheter/article93330.ece Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Venter du til 16. august med å bytte til OneCall, går du rett over på Telenor dekning. Om du blir kunde før 16. august blir du ikke oppdatert før i september. Lenke til kommentar
B1ny Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg kommer nok også til å bytte bort fra MTU iløpet av noen dager. Må ha noe greie på dataopplegget, og er dritt lei MMS og SMS og alt det andre tullet de ikke klarer å få orden på, + dette inkassovarsel faktura tullet de har kommet med nå. Ser ut som om det blir tilbake til Telenor for min del, siden det ikke er noen som har fri databruk sammen med fri telefonbruk. Kommer vel til å koste meg noen hundrelapper i måneden, men får bare prøve å begrense ringingen litt. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Jaja, da venter jeg til 16 august. Dumme nepa som jeg var viste jeg ikke dette før jeg bytta til mtu for en måned eller så siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå