Superior Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Noen som har sett denne kanalen? Jeg får den inn via parabol. Denne kanalen er bare helt utrolig. Den sender diverse kristne program fra diverse kristne menigheter i fra forskjellige land (USA, Island, Danmark, Norge, Bahamas). Disse menneskene som driver denne kanalen er noen spekulative jævler. De reklamerer for bøker og diverse andre ting som skal hjelpe deg til å bli ett bedre menneske. Det er også diverse talk-shows på denne kanalen der jeg har sett at de har gått inn i transe og begynt å tale i tunger. De er bare ute etter penger, og prøver å hjernevaske gamle folk. Jeg antar at Jesus ville ha vært den første til å kalle disse folkene for kjettere. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Hvis de gjør dette for egen vinning så skal jeg ikke si meg helt uenig nei. Har ikke sett disse programmene så kan ikke uttale meg om dem, men personlig så syns jeg det er helt topp å drive evangelisering på tv sålenge det ikke kommersialiseres. (Å tilby bøker, filmer osv ser jeg ikke nødvendigvis på som det.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå