JohndoeMAKT Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hei, jeg kjøpte akkurat en 2GB Sansa Clip og koblet den for få minutter siden til i maskinen, men nå lurer jeg på hva som er vanlig overføringshastighet på denne. Det første jeg fant ut var at jeg måtte kjøre "sudo rmmod ehci-hcd" for at den skulle mountes, men det er vistnok heller et 64-bit Ubuntu-problem enn noe med spilleren. Men når jeg overfører endrer hastigheten seg voldsomt. Den skriver med alt fra 8000 til 0 kBps og jeg har nå brukt over 15 minutter på å overføre én gigabyte. ( Omtrent 1 MB/s ) Er dette vanlig hastighet eller er det et Ubunutu-issue at det går så tregt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 mp3 spillere har normalt sett treg overføringshastighet ja, men 15 min for en GB er litt mye. fyllte min 4GB clip med 3GB her om dagen, tok 13minutter Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Tok nok rundt et kvarter med 1GB for meg og. Synkroniserte med Windows Media Player. Har 2GB-versjonen hvis det skulle ha noe å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå