Gå til innhold

Vil bytte være verdt det?

Fiske

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

jeg ville nå sakt og bruke 5500 kr på et skjermkort er rene galskapen. Det er jo ekstremt mye penger og kan brukes på mye annet fint pc-en som cpu kjøler eller cpu. Vis du skal ha et sånt kort så må du også ha en pc som utnytter den kraften skikkelig. Ingen vits og sette en ferari motor i en lada vis du skjønner.

Ville heller kjøpt et ATI 4870 kort som koster under halvparten av prisen og er kjent for og komme utrolig høyt opp blant Nvidia sine nye topp kort. I værste fall vis du veldig gjerne vil svi av mye penger kjøpe et 4870x2 kort når de kommer ut som fortsatt vil ligge på 3000-3500 kanskje. avhengig av hvilke merke du velger og hvor du kjøper det.

Lenke til kommentar
jeg ville nå sakt og bruke 5500 kr på et skjermkort er rene galskapen. Det er jo ekstremt mye penger og kan brukes på mye annet fint pc-en som cpu kjøler eller cpu. Vis du skal ha et sånt kort så må du også ha en pc som utnytter den kraften skikkelig. Ingen vits og sette en ferari motor i en lada vis du skjønner.

Ville heller kjøpt et ATI 4870 kort som koster under halvparten av prisen og er kjent for og komme utrolig høyt opp blant Nvidia sine nye topp kort. I værste fall vis du veldig gjerne vil svi av mye penger kjøpe et 4870x2 kort når de kommer ut som fortsatt vil ligge på 3000-3500 kanskje. avhengig av hvilke merke du velger og hvor du kjøper det.

Burde kanskje nevnt at det er laptop skjermkort, tilbudet er ikke så veldig bredt og jeg ville gjerne ha et litt bedre kort enn 9650M GS.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Trenger du kortet? liksom er spille du spiller nå så plaget av lagg eller lignende som gjør at du vil oppdatere? eller er det fordi du får 1100 i 3dmark?

Litt dumt og kjøpe noe vis du egentlig ikke trenger det tenkte jeg på.

har du Windows vista 64 bit på den bærbare? siden du har mer enn 4 gb og skal ha et nytt skjermkort kan det være bra og få utnyttet hele pc-en.

Endret av Slettet-wtZtqAvs
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Bærbare pc-er pleier og bli bygd så de skal tåle de delene som er bygd med pc-en ikke skjermkort og lignende som krever mer strøm og utgir mer varme da kan det bli et problem med at tempraturene blir for høye og skader pc-en.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Nei kjølepasta vil ikke gi noen som helst kjøling i seg selv kjølepasta har ingen kjøle egenskaper i seg selv. Kjølepasta brukes mellom kjøler og grafikk kortet for at varmen skal fordeles riktig. vis du hadde lagt en kjøler rett oppå skjermkortet ditt så ville du fort svidd kortet for varmen hadde ikke blitt fordelt riktig.

Lenke til kommentar

Okei, da vet jeg det :p Men jeg har overklokket skjermkortet jeg har nå og det går aldri opp til mer enn 80 grader ved full last og kabinettet på min bærbare er ganske stort så kjølingen er grei nok :p Jeg får ta kontakt med de som selger kortet å høre hva de sier. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...