rolvs Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Hei! Har en litt eldre maskin med en Pentium 4 2,4 ghz. Maskinen har et Asus P4PE hovedkort, og kjører nå med viften som fulgte med prosessoren (boxed?). Denne har nå begynt å bråke en del så jeg ønsker å bytte den ut. Noen som kan anbefale meg en vifte (helst fra komplett.no) som passer hovedkortet mitt uten å måtte begynne å skru ut hele hovedkortet og bytte brakett for viften? Ønsker så klart så lite støy som mulig. Endret 23. juli 2008 av rolvs Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 hva med denne den er litt stor i diametern 12 cm men kjølte vist veldig bra Thermaltake Blue Orb II eller denne som er høyere og har ultra quiet i navne Zalman CNPS9500AT Ultra Quiet du hadde ikke satt opp noe pris så prøvde og ungå og gå for høy Lykke til Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Takker for svar. Er du sikker på at disse passer direkte inn i monteringsbraketten på hovedkortet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Takker for svar. Er du sikker på at disse passer direkte inn i monteringsbraketten på hovedkortet? jeg beklager jeg så feil og trodde det var 775 på Pentium 4 men det er 478 istede. Her er en som passer beklager feilen Zalman CNPS7000B-Cu Zalman CNPS9500LED Ultra Quiet 439 kr Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Takker for svar. Er du sikker på at disse passer direkte inn i monteringsbraketten på hovedkortet? jeg beklager jeg så feil og trodde det var 775 på Pentium 4 men det er 478 istede. Her er en som passer beklager feilen Zalman CNPS7000B-Cu Zalman CNPS9500LED Ultra Quiet 439 kr Aha.. La ikke merke til det jeg. Da spør jeg på nytt, er du sikker på at disse passer direkte inn i monteringsbraketten på hovedkortet uten å begynne å skru ut kortet og bytte brakett på hovedkortet? (Kjører med boxed viften). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 ja de 2 siste jeg sendte deg sjekket jeg spessielt for 478 og de skal passe for deg. De skal passe direkte inn på hovedkortet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå