Gå til innhold

Ny prosessorvifte, P4

rolvs

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en litt eldre maskin med en Pentium 4 2,4 ghz. Maskinen har et Asus P4PE hovedkort, og kjører nå med viften som fulgte med prosessoren (boxed?). Denne har nå begynt å bråke en del så jeg ønsker å bytte den ut. Noen som kan anbefale meg en vifte (helst fra komplett.no) som passer hovedkortet mitt uten å måtte begynne å skru ut hele hovedkortet og bytte brakett for viften? Ønsker så klart så lite støy som mulig.

Endret av rolvs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

hva med denne den er litt stor i diametern 12 cm men kjølte vist veldig bra

Thermaltake Blue Orb II

eller denne som er høyere og har ultra quiet i navne

Zalman CNPS9500AT Ultra Quiet

du hadde ikke satt opp noe pris så prøvde og ungå og gå for høy

Lykke til

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs
Takker for svar. Er du sikker på at disse passer direkte inn i monteringsbraketten på hovedkortet?

jeg beklager jeg så feil og trodde det var 775 på Pentium 4 men det er 478 istede.

Her er en som passer beklager feilen

Zalman CNPS7000B-Cu

Zalman CNPS9500LED Ultra Quiet 439 kr

Lenke til kommentar
Takker for svar. Er du sikker på at disse passer direkte inn i monteringsbraketten på hovedkortet?

jeg beklager jeg så feil og trodde det var 775 på Pentium 4 men det er 478 istede.

Her er en som passer beklager feilen

Zalman CNPS7000B-Cu

Zalman CNPS9500LED Ultra Quiet 439 kr

Aha.. La ikke merke til det jeg. Da spør jeg på nytt, er du sikker på at disse passer direkte inn i monteringsbraketten på hovedkortet uten å begynne å skru ut kortet og bytte brakett på hovedkortet? (Kjører med boxed viften).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

ja de 2 siste jeg sendte deg sjekket jeg spessielt for 478 og de skal passe for deg.

De skal passe direkte inn på hovedkortet ditt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...