Gå til innhold

"[Programmet] har sluttet å virke" og div. andre problem

Anbefalte innlegg

Har fått en ny maskin med Windows Vista (32-bits), og har en masse problemer. Spillene mine fungerer fint, men en rekke andre program nekter å la seg installere. Jeg har prøvd å installere Windows Live Messenger(msn), Firefox, Java, winzip, winrar osv... jeg får samme feilmeldingen hver gang: "[Programmet] har sluttet å virke". Jeg får denne feilmeldingen bare ved å starte .exe/installasjonsfilen. Det er ingenting feil med filene, jeg har lastet ned nyeste versjon.

Har også problem med internett(bruker Internet Explorer versjon 7.0). Jeg er på diverse forum, og enkelte ganger må jeg Oppdatere/refreshe sider 10-20 ganger før de vises på korrekt måte, viss ikke får jeg melding om at siden ikke kan vises. Jeg vet det ikke er noe feil med internettforbindelsen iogmed at jeg har en laptop med Windows XP(med samme internett-forbindelse) hvor jeg går inn på de samme sidene, og den har ikke noe problem med å vise dem korrekt. Jeg klarer heller ikke å se noen youtube vidoer, når jeg går inn på dem får jeg bare hvit skjerm der videoene skulle vert.

Jeg oppdaterer maskinen ved hjelp av Windows update, de fleste oppdateringene går inn, men enkelte blir mislykket gang på gang, samme hvor mange ganger jeg prøver å installere dem.

Jeg får heller ikke til å installere Service Pack 1, da den filen "ikke er et gyldig Windows 32-bit program" - i følge feilmeldingen.

Hjelp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...