HelloKjersti Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Lian Li lanserer Lancool K12 midi-tårn for LAN-partygåere. Les mer Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 prisantydning? Skjønnte ikke helt, party kabinett? Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Ta gjerne litt fler bilder enn kun baksiden Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Selve chassiset er vel i stål. Lenke til kommentar
ElectricPizza Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Big StruL, så vidt jeg vet, er alle Lian Li kabinetter i 100% aluminium (med noen avvik). Skulle gjerne ha sett flere bilder, nesten alle Lian Li kabinetter har uttagbart hovedkort-brett, så artikkelbildet er litt unødvendig. De fleste kommer jo også kun til å se forsiden/sidene på kabinettet når de bruker PCen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 "Det har en flyttbar harddiskramme med plass til tre harddisker, denne rammen bruker tre 5,25-tommers brønner. Totalt har kabinettet ni slike brønner." Hvorfor tar denne opp hele tre 5,25"-brønner? Dårlig plassutnytting det, gitt Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Utrolig dårlig illustrasjons bilde. Dog, skulle ønske mitt Lian Li hadde uttakbart hovedkortfeste. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Big StruL, så vidt jeg vet, er alle Lian Li kabinetter i 100% aluminium (med noen avvik). http://www.lancoolpc.com/en/product/produc...x=62&g=spec Read and learn. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg liker disse, men vil ha E-ATX mulighet, først og fremst for at det gir bedre plass for skjermkort mm. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Gratulerer med det verste illustrasjonsbildet i historien! Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg må si jeg gleder meg til den dagen jeg kan få tak i et bra kabinett som ikke er designet med dør/luke i fronten.. Dog jeg liker mulighetene med det kabinettet der, men jeg er litt bekymret for kabinetter som har overdrevent mange løse deler inni, hva med vibrasjoner og støy? Er vel liten vits i å møte opp på et LAN med en støvsuger Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Det er da langt ifra alle kabinetter som har dør i fronten? Lenke til kommentar
j0lly Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Lian li med blekk kabinett? Æsj. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Lian li med blekk kabinett? Æsj. Lian Li er alt for glad i aluminum, personlig synes jeg det er bra om de slutter å bruke det hele tiden nærmest som prinsipp. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå