trulseth Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Har akkurat kjøpt meg et sapphire radeon 9700pro. Nå lurer jeg på åssen drivere og innstillinger som er bra. Det være seg alt mulig av bios innstillinger, tweaks, openGL/direct3D innstillinger, ja sånn ca det meste.. Er n00b på radeon fronten.. Fast writes på? AGP read sycronisation? antialiasing? Jeg la inn Battlefield1942 i går. Spillet funka som bare det, men all tekst var borte... Overalt.. På menyer, i spillet, jah... Hadde vært fint med litt hjelp. MVH Truls Lenke til kommentar
Hansemann Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Har akkurat kjøpt meg et sapphire radeon 9700pro.Nå lurer jeg på åssen drivere og innstillinger som er bra. Det være seg alt mulig av bios innstillinger, tweaks, openGL/direct3D innstillinger, ja sånn ca det meste.. Er n00b på radeon fronten.. Fast writes på? AGP read sycronisation? antialiasing? Jeg la inn Battlefield1942 i går. Spillet funka som bare det, men all tekst var borte... Overalt.. På menyer, i spillet, jah... Hadde vært fint med litt hjelp. MVH Truls du må jo skrive dine specs Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 AMD duron 1300mhz 256 mb ddrram abit kr-7 Raid (tror jeg det heter) Sapphire Radeon 9700PRO Creative SoundBlaster Live 5.1 CNet 10/100 Fast Ethernet Adapter IBM 30gb ATA 100 7200RPM Creative 52x MAX & Memorex TwelveMAX1032 WinXP Pro Hadde det litt travelt når denne threaden ble startet, så alt som skulle vært med ble ikke med. Vil kanskje være en fordel å formatere c: en gang og reinstallere windows etter at jeg byttet fra GF2MX kortet mitt.. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 det med skriften er fordi du mest sannsynlig ikke har nyeste driverene... last ned herfra: http://www.sapphiretech.com/downloads/downloads.asp Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 Sorry, sjekka ikke linken før jeg skrev igjen :oops: .. det var jo ATI-driverne det der. Tusen Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå