Mr. Waldo Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg og en annen driver med Parkour i Gjøvik området og har tenk å begynne med litt mer friløping. Dette innebærer å utføre flips, kicks etc. så derfor lurte jeg på om det er noen som har tips til hvordan utføre bl.a. backflip og frontflip. Alle tips tas i mot med takk Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Parkour? Friløping? Hva snakker du om? Løping vil si å løpe en distanse. Det der prepubertale hormonutslippet dere driver med drev vi med i barnehagen. No pun intended. Lenke til kommentar
Mr. Waldo Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Parkour? Friløping? Hva snakker du om? Løping vil si å løpe en distanse. Det der prepubertale hormonutslippet dere driver med drev vi med i barnehagen. No pun intended. Jeg skulle likt å se deg som liten, løpe rundt og hoppe fra tak til tak mens du utfører tricks og flips =P Hvis du ikke vet hva Parkour og Friløping er, så burde du kansje slå det opp før du komenterer innlegg? =) Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Det skal freerunning ffs. Jeg drev med parkour og freerunning før. holder kun på med tricking nå men jeg har ikke ett stort problem med å slippe ned trapper f.eks. Du er nok den som bør slå det opp. Kicks finnes omtrent ikke i frerunning. Her er det om å flippe genrelt. Ikke fra de største høydene men gjerne over ting og slikt. Parkour er å komme seg kjappest fra ett sted til ett annet bare ved hjelp av kroppen. INGEN FLIPS! Tricking. Flips, kicks og twister. tricker som regel påå en gress plen og man prøver å ta komboer. www.parkour.no www.trickstutorials.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå