Gira_mann21 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Halla alle sammen! Som navnet på tråden sier så skal jeg med noen av gutta ha ferie i år. Vi skal til ayia napa i en uke og kunne trengt noen tips og triks som for eksempel hvor mye penger det kan være greit å ha, transport hit og dit, mat/vann osv... Vi skal alle dra festen helt ut, noen som veit om noen fete steder? Vi drar den 28., er det flere som skal dra da? Alltid fett med selskap!!! Kriss Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Avhengig av hvor jovial du vil være på byn (spandere x-antall shotter på randoms og slikt) så bruker du alt fra 5-600 kroner dagen til 1000 kroner dagen. Jeg ville hatt med meg en 5-6000 kroner, da det kan være du vil gjøre utflukter på dagen, som f. eks dykking, strikkhopp og tax-free shopping er også morro. Var noen kamerater av meg som hadde brukt en 4-5000 på én uke der nede, så det burde holde meg en 5-6000. Men noen er økonomiske, mens andre er ikke det. Vorspiel har man som regel fra 8-9 til 11-12 tiden når man går videre. Norway bar var visstnok fett, Grabbarna Grus er (visstnok) også fett. Det er også en del bra damer på GG (svensker og skandinaver). Det er også en del steder som ikke åpner før klokken 4 (på natten) og stenger klokken 7 igjen. Men pass deg for "klamydiapoolen" i kjelleren på Club Kalypso. Navnet sier hvorfor du bør unngå det og hold deg unna basseng på enkelte hotell hvor du ser ingen bader. (er lett å få infeksjoner og annet dritt i disse bassengene) Det er rimelig dyrt på byn, så drikk skikkelig før du faktisk går ut. (både inngang og drinker er "dyre" hvis en sammenligner med andre sydensteder) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå