Chriskart11 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hei, har tjent litt penger denne sommmeren og tenkte jeg skulle gå til innkjøp av en ny stasjonær pc! Kan ikke akkurat si at jeg er dreven på å bygge selv, men jeg har heldigvis en onkel som kan det.. har skjønt at det ofte er litt å hente her Formål: Den skal hovedsaklig brukes til gaming, er litt usikker på hvorvidt det er mulig til denne prisen - men prøver da her uansett ulikt de fleste andre trådene her, så trenger jeg å ha med et operativsystem. jeg har skjønt at man må kjøpe x antall varer fra én nettbutikk for å få med Vista som OEM produkt. Stemmer dette? Pris: Har veldig lite mer å rutte med enn 6500kr, men om det øker ytelsen betraktelig kan jeg øke med 100 - 200 kr mer! Andre punkter: Jeg ønsker en pc jeg kan oppgradere litt i framtida, og gjerne også deler som klokker godt. Her er jeg svært dårlig oppdatert, så jeg klarer ikke å sette sammen noe selv Er VLEDIG takknemlig for all hjelp, er grundig lei min gamle dell 8400! Christian Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Handlevogn Så slenger du med OS. Blir ca 6500 fra Amentio. Kan vel i utgangspunktet ikke kjøpe OEM SW uten en komponent eller lignende, pen praksisen varierer vel litt fra butikk til butikk. Edit: Du nevner ikke skjerm, tastatur og mus så jeg tar ikke det med. Endret 23. juli 2008 av Pastafarian Lenke til kommentar
Chriskart11 Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Tusen takk! Har allerede mus og tastatur, så har ikke priotitert dette.. Hadde ikke anelse om at jeg kunne få så gode deler til den prisen, bestiller denne i morgen om ingen har noen innvendinger! Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg har den psuen(OCZ) i en pc, og den er en skikkelig bråkebøtte. Betyr kanskje ikke så mye når man skal bruke maskina til gaming. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Er/var noen problemer med den gamle versjonen, du skal få ny om du er plaget. Ta kontakt med butikken. Amentio har ikke hatt den PSU-en tilgjengelig ganske lenge, men den er kommet tilbake nå. Regner derfor med at det er den nye versjonen hvor denne feilen er ordnet, men det er selvfølgelig ingen garanti. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Ok, det visste jeg ikke. Jeg skal ta kontakt med netshop.no og høre om jeg ikke kan få bytta den. Takk for tipset! Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) netshop.no var ikke så veldig velvillig nei. Ingen automatikk i å få bytta psu. Jeg synes psuen bråker for mye, men det er et vurderingsspørsmål, og det er ikke sikkert netshop.no bedømmer det på samme måte som meg. Litt off-topic dette . Desuten hadde de ikke hørt om gamle versjoner det er problemer med, og som folk hadde fått bytta ut. Eller at det skal ha vært noe problem med vifteregulatoren på denne psuen. Endret 24. juli 2008 av ronron25 Lenke til kommentar
Chriskart11 Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Hehe, takk for infoen! Har akkurat bestilt delene, blir morro å endelig få en skikkelig stasjonær i hus igjen Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Gratulerer med ny maskin! ronron25: Hmm, var en test jeg leste. Lenke According to OCZ, they are in the process of shipping out these revised StealthXstreams into the retail channel. In addition, if you are worried about the fan noise your StealthXstream is making, you can send it to OCZ and have it replaced with a new unit. Kanskje starte en egen tråd eller se om det finnes en annen om denne PSU-en Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Takk for svar Pastafarian. Testen har jeg lest, og jeg har startet en egen tråd om saken. Dessuten så har jeg kontaktet OCZ(sendt info om psuen og problemet), og avventer svar fra dem. Jeg vurderer også å levere inn strømforsyninga til netshop.no for vurdering. Skal først se hva OCZ sier. Skal bli spennende å se hva utfallet blir. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå