Joachim_F Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Introversions nyeste strategispill krever at du har evnen til å tenke raskt. Les mer Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 har prøvd darwina og skal nok kjøpe dette Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Får vel håpet for deres skyld at de også vil distribuere dette på Steam. Jeg regner med at salget gikk rett til himmels når de gjorde det med forige versjon. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Darwinia er et av de "bedre" strategispillet jeg har spilt håper Introversions klarer det igjen Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Darwinia er fantastisk, Defcon er og bra. Multiwinia kommer nok og til å være fantastisk. Lurer på hvor mange utgaver av darwinia det er solgt, de har nok spart endel på å være på steam, minimalt salg på cd tipper jeg. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Kommer garantert til å sjekke ut dette. Har hatt det mye moro med Darwinia. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Håper de lager et nytt spill med samme type gameplay som Uplink, det var veldig underholdende den gangen det kom ut. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Håper de lager et nytt spill med samme type gameplay som Uplink, det var veldig underholdende den gangen det kom ut. Det får jeg aldri teken på. Hva kan man si? Jeg elsket Darwinia, så dette må jeg få fingrene i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg