Gå til innhold

Hvor registrere .me-domene billigst mulig?

Anbefalte innlegg

Nå som .me-domener er tilgjengelig har jeg tenkt til å reservere noen domener. Jeg kikka på GoDaddy som hadde en OK pris $20 for et år, men du måtte kjøpe det for min. 2 år.

Er det andre steder jeg kan få det billigere? Og hvordan blir det om jeg vil overføre domenet, eller koble det opp til en DNS?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Nå som .me-domener er tilgjengelig har jeg tenkt til å reservere noen domener. Jeg kikka på GoDaddy som hadde en OK pris $20 for et år, men du måtte kjøpe det for min. 2 år.

Er det andre steder jeg kan få det billigere? Og hvordan blir det om jeg vil overføre domenet, eller koble det opp til en DNS?

.me domenet er nesten helt nytt, og derfor koster det en del mer i året enn vanlige domener. Ikke lenge siden det kostet $34/året for .me domener, så prisen er synkende.

Du får ikke tak i det noe billigere noen andre steder, så enten må du ta sjansen på å vente til det blir billigere, eller så betale det det koster.

Skal jo ikke være noe problem å overføre domenet senere, så lenge det selskapet du overfører til støtter .me domener.

Hva mener du med å koble det opp til en DNS?

Tenker du type DNS made Easy løsning?

Kjøper du via Godaddy.com får du jo full kontroll over alle DNS innstillinger, og kan peke domenet mot hva som helst.

Har selv flere .me domener via Godaddy.com, bla skynet.me som je hoster på serveren min her hjemme. (kun en enkel forside er synlig for offentligheten, ellers inneholder skynet.me en del test sider osv for meg selv)

Endret av myhken2
Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt flere hundre domener via godaddy.com, og har vel per dags dato 20 igjen, 7 som er .me domener :)

Det som er det greie med godaddy er at du har full kontroll over alle instillingene på domenet ditt, så selv om du må kjøpe for 2 år, så er det verd pengene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...