Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hei Jeg har et problem med at naar jeg gaar mye svetter jeg og faar en slags eksem paa innsiden helt oppa paa laaret og nedover. Noen som vet hva det er og vet hva jeg kan gjore med det? Gaar veldig mye i jobbsammenheng saa det blir litt ubehagelig i lengden. Hvis jeg dusjer eller er i ro mange timer gaar det vekk, men det kan bli ganske vondt hvis jeg gaar med det lenge Lenke til kommentar
mortania Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 HeiJeg har et problem med at naar jeg gaar mye svetter jeg og faar en slags eksem paa innsiden helt oppa paa laaret og nedover. Noen som vet hva det er og vet hva jeg kan gjore med det? Gaar veldig mye i jobbsammenheng saa det blir litt ubehagelig i lengden. Hvis jeg dusjer eller er i ro mange timer gaar det vekk, men det kan bli ganske vondt hvis jeg gaar med det lenge Hvilke type bukser bruker du? Dongeristoff, eller stoff som minner om dongeri, vet jeg ihvertfall kan gi slikt utslett. (Som regel "falskt" dongeristoff) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg har selv allergi mot svetten min. Det er lite å gjøre med det, bare unngå å svette. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Sånn rent bortsett fra at allergi mot svette ikke eksisterer, så sant du ikke har en ekstreeemt sjelden sykdom. At du har sensitiv hud er kanskje en ting, men ikke allergi mot din egen svette. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 allergi eller ikke, jeg har problemer med eksem og kløe når jeg svetter, det samme har faren min. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Det er en ting, men svetteallergi er det i alle fall ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå