Gå til innhold

Hardware Oppgraderinger, max 7k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du planer om Crossfire? Om ikke kan du like godt gå for et P45 hovedkort til halve prisen.

F.eks Gigabyte GA-EP45-DS3 . Skal vel forøvrig også støtte Crossfire uten rare ytelsestapet (Pass på å ikke kjøpe L versjonen).

Er du seriøs overklokker? om ikke vil du klare deg fint med et sett PC6400 brikker.

Om du ikke klokker kan du kanskje putte noen kroner i en E8500, neppe verdt det, men prisforskjellen er bare rett over 100 kr.

Endret av Pastafarian
Lenke til kommentar

Jeg mener du kan nedgradere HK til et X38-kort og spare litt penger. F.eks Asus P5E. Kanskje legge til de sparte pengene+litt til og kjøre crossfire? :D

EDIT: Eller ta HKet til han over. Da får du hvertfall råd til CF.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

2x 4850 vil yte bedre i spill som støtter Crossfire, og om du har planer om Crossfire er det like greit å kjøpe begge kortene med en gang.

Jeg ville da bare nøyd meg med et 4870. Sparer penger, behøver ikke Crossfire støtte, mindre varme, støy, ytelsen er helt i toppklassen osv.

Putt evt pengene du sparer i noe annet.

Lenke til kommentar
Har du planer om Crossfire? Om ikke kan du like godt gå for et P45 hovedkort til halve prisen.

F.eks Gigabyte GA-EP45-DS3 . Skal vel forøvrig også støtte Crossfire uten rare ytelsestapet (Pass på å ikke kjøpe L versjonen).

Er du seriøs overklokker? om ikke vil du klare deg fint med et sett PC6400 brikker.

Om du ikke klokker kan du kanskje putte noen kroner i en E8500, neppe verdt det, men prisforskjellen er bare rett over 100 kr.

Hva med dette hovedkortet? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340951

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...