Gå til innhold

Sånn datamaskinting vil jeg og ha

Anbefalte innlegg

Alle driver å poster hvilken ny data de skal kjøpe, så da kan jo likegått jeg også jøre d :D

Fra før av har jeg ett radeon9700pro fra sapphire, koblet til 2 stk. 19tommere. 0.8 tb (800 gb) hd totalt 8) (ja jeg er litt sjuk i hodet), og decent kabinett, psu, katode, plexi, mus, tastatur, tegnebrett, skriver, skanner, osv... Nå er det på tide med nytt hk, cpu og ram. Tenkte jeg skulle vente til canterwood eller springdale kommer, for da kan jeg kjøpe det og 2 512 brikker TwinMOS PC3700 ram. Litt usikker på cpu. Enten 3 Ghz eller en av de nye med ht2 og 800 mHz bus.

Noen som har noen invendinger til/tanker om dette ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke sikker på om det er "prescott" som de nye 800Mhz bus cpu'ene er basert på, men er de det, kan du si velkommen til begynnelsen på slutten av ditt privatliv på PC'en... Palladium/"Fritz"-brikka er implementert i "prescott". Jeg veit ikke om/når AMD gjør det samme...

Lenke til kommentar
Er ikke sikker på om det er "prescott" som de nye 800Mhz bus cpu'ene er basert på, men er de det, kan du si velkommen til begynnelsen på slutten av ditt privatliv på PC'en... Palladium/"Fritz"-brikka er implementert i "prescott". Jeg veit ikke om/når AMD gjør det samme...

Prescott har 800mhz FSB :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...