Gå til innhold

Geil, hvem er det?

Ernie

Anbefalte innlegg

GEiL er og veldig dyrt, om du får valuta for pengene er jo vanskelig å si, men er du en innbitt overklokker med rævva full av penger er det jo greit ...

Vet ikke hvor du har prisene men her er et par eks:

512mb 3200 brikke koster: GEIL 1135.- Corsair 1418.-.

En 512mb 3500 brikke: Geil 1575.- Corsair 1758,-.

Min kalkulator sier de er billigere. :yes:

Så sant så sant :)

Jeg går (har gått, i og med at jeg har bestilt) for GEiL uansett, etter å ha lest veldig mye bra omtale om de, bl.a. der de har "utklasset" Corsair XMS-serien.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Endelig, slipper vi den fæle apacer rammen :D

Apacer er glimrende da, stabil og billig. Skal du bygge PCer for folk som ikke skal klokke er den et utmerket valg.

Jeg snakket for folk generelt her på forumet, gjerne dem som ikke kjører default mem timings :wink:

Lenke til kommentar
Geil er et tysk ord og betyr så mye som Digg/tøft  :D

glad/kul/tøff/kåt/homo, har jeg hørt.

:shrug:

Kåt stemmer nok ja. Men homo ikke! Det veit jeg, det er et av de orda jeg bruker mest når jeg er hjemme i tyskland :p

Rofl!!

geil.com ja..

Jeg må få lov til å anbefale Bruce and Bongo - Geil.mp3

Kåret til tidenes dårligste sang en gang, visstnok.

Lenke til kommentar

Geil blir aldri noe annet enn en Corsair wannabe.

Nå vet ikke jeg hvordan det er med PC3500 brikkene til Geil, men de fikk mye kritikk når det gjaldt PC2700 og PC3200 minnet sitt. Disse modulene var overklokket fra fabrikken. PC2700 kunne være en overklokket PC2100 hvis du var uheldig, mens PC3200 i starten var overklokket PC2700.

Jeg ser folk nevner GEiL sammen med OCZ og Corsair XMS.

Nå har det seg sånn at GEiL er mer eller mindre de samme folka som stod bak OCZ brikkene. Dette hadde du også lest visst du hadde fulgt med fra den først minnebrikke lanseringa til GEiL. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...