ThaOva Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Trenger vifte til mitt asus 4870 skjermkort, noen som vet hva som passer og hva man må se etter?? Eksempler på både kraftige og stillegående vifte løsninger takkes og bukkes det for. Lenke til kommentar
HooligaNs117 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Thermaltke Duorb Skal vist være ganske bra. De fleste kjølerene som passet i 38xx serien passer vist på 48xx serien. Har gått for en ZEROtherm GX280 OC Edition selv på mitt 4850 og ligger for øyeblikket på 36c idle. Har ikke hørt orginalkjøleren så om den er stillere en den vet jeg desverre ingenting om. Det følger med en sak til og justere hastighet med zerotherm kjøleren som jeg kommer til å montere på utsiden av kabinetet siden på full blås høres den litt for godt. Kan gi en tilbakemelding senere når den er montert. OBS!!! "Regulatoren" til skjermkortvifta mi slutta og virke etter litt over en uke. Kan være at det er et enkelttillfelle og det gikk heldigvis bra med kortet, men er kanskje ikke så dumt og ha i bakhodet hvis du velger ig bruke den. Endret 13. august 2008 av HooligaNs117 Lenke til kommentar
Otern Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Arctic-Cooling Accelero S1 Rev.2 kjempe bra kjøler. veldig billi hos vcore.dk 179dkk Lenke til kommentar
ThaOva Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 tnx, gode tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå