Gå til innhold

vurderer å kjøpe 360 igen..

carl-kr.

Anbefalte innlegg

er det foresten mindre sykdommer på 360 nå en før.

tryggere å kjøpe nå en for et og et halvt år siden?

er elite et mer sikkert kjøp på den fronten?

Så mye mindre feil med den er det vel ikke. Støyen blir vel derimot litt lavere til høsten, da lanserer Microsoft en kjempe update som skifter ut hele OS`et i Xboxen og lar deg lagre spillene på harddisken til konsollen. Dette vil nok redusere mye støy fra DVD drevet. Feilene derimot vil vel være der enda.

Det var interessant, har du ei kjelde der eg kan lese litt om dette?

Darnell, ta deg ein bolle. Enten kan du være sakleg, eller så kan du forlate denne tråden.

Link 1

Link 2

Les i vei :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

var på telefon nettop med modnet.

tenkte å kjøpe en pakke der med Iextreme firmware til 3000,-

de var utsolgt, og grunnen var at de nye som selges er umulig å modde..?? :dontgetit:

de kom sansynligvis ikke til å få in flere.

blir elkjøp på meg idag da mest sansynlig ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Husk at du mister garanti ved modding, og det er også fare for å bli bannet fra Xbox Live med moddet konsoll.

Lenke til kommentar
Halo 3, Mass Effect og Gears of War 1/2 er mer enn gode nok grunner til å kjøpe en 360! :)

Halo 3 er oppskrytt ...akkurat det samme som 1rn og 2rn..med nye missions

Mass effect..spørst om du er sånn alien rpg fan da

Gow 1 er kjedelig imo..spilte det nede med en kamerat.

Men til den mere positive delen.

Fable 2 kommer ut i oktober. En av de grunnen jeg skal ha meg 360 når lommeboka sier det er greit.

Så har vi Allan Wake eller hva det het...ser ganske bra ut imo.

Lenke til kommentar
Halo 3 er oppskrytt ...akkurat det samme som 1rn og 2rn..med nye missions

Mass effect..spørst om du er sånn alien rpg fan da

Gow 1 er kjedelig imo..spilte det nede med en kamerat.

Det er bare de tre mest solgte spille utenom COD4, men det er jo multiplatform så om du hadde hakket ned på det hade du hakket ned på deg selv også, så det kan du jo ikke gjøre. :roll:

Selv synes jeg Halo 1 fortjente all hyllesten det fikk, men 2'ern og 3'ern var under.

Mass Effect er et knallgodt Action RPG. Liker man ikke det så kjøper man selvsagt ikke.

Gears of War er noe av det morsomste jeg har spilt siden min første dag på jorda.

Sånn, da har vi to forskjellige meninger, blir litt bedre da.

Lenke til kommentar

Tja.. nå var jo Halo 3 hypet i det uendelige, og selv om det ikke lever opp til de villeste ofrventningene, så er det, tro det eller ei, et veldig godt spill!

Hvis man liker rpg'r idet hele tatt så er det ingen grunn til å ikke like Mass Effect. Settingen er bare prikken over i'en for dem som er lei av middelaldersettinen.

Gears of War er vannvittig morsomt online, lett å lære, vanskelig å mestre! ;)

Edit: Damn you, Lakus! Damn you! :p

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Jeg syns det er smart av deg å kjøpe xbox 360.. Det sies at dette er ps3 år i forhold med spill og sånn men alle år er 360 år.. gears of war 2 kommer snart som helt sikkert kommer til å banke driten ut av ps3 spillene.

Og med det nye "desktop" opplegget til xbox som kommer nå til høster så kommer ps3 til å slite med å holde følge. MS har og gjort en avtale med en streaming side så de kan begynne å streame filmer å serier på xboxen.

Online oppsettet på xbox er mye mer brukervenlig en ps3 sitt..

Du fulgte ikke noe særlig med under E3, gjorde du vel?

Og hva legger du i at 360 sin er mer brukervennlig? Virker liksom ikke som du idet hele tatt har prøvd ps3.

Lenke til kommentar

da har jeg vært på elkjøp å kjøpt meg en Xbox360 premium! :new_woot:

spillene jeg valgte var Eternal sonata og Battlefield: bad company :thumbup:

takk for mange gode svar på i min tråd :)

holder på å legge den til min universal kontroll, blir oppstart om et par minutter nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...