Earlskruf Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Har ikke fått så gode tilbakemeldinger på kubildet, men jeg liker det veldig veldig godt. Mannen som leser Murakami liker jeg også meget godt siden det fanger inn litt av personligheten. Min bror og våres hund er jeg ikke sikker på, kunne gjerne hatt technical advice når det kommer til dette! Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Nr 1 og 2 syntes jeg var nokså gode portrettbilder, dessverre får jeg ikke helt taket på det siste bildet.... Det var nok smart å velge delvis s/v på disse bildene... Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 2 og 3 er ikke noe spesielt, men nr 1 er ganske fin, though, jeg tror jeg ville prøvd den i en varmere tonering, istede for en kald en =) Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg synes bilde nr 3 var det beste her. De andre er litt kjedelige og "vanlige". Bilde nr 3 har kul komposisjon og farger som stod veldig godt til portrettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå