iMacKenna Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Testet ut min nye Pentax FA 50mm f/1,4 igår. Exif på bildene er: f/2,8 ISO 100 1/125 Endret 23. juli 2008 av iMacKenna Lenke til kommentar
presjes Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Likte siste bilde best grunnet kontakten med hunden som ligger underst og hunden gir meg en følelse av at den ikke gidder mer og ser rart på eieren sin som bryr seg mer om å fotografere enn hjelpe han/hun,hehe. Ellers så syns jeg ikke DOF'en hjalp bildene noe positivt. Den uskarpe bakgrunnen og deler av hundene ble bare forstyrrende syns jeg. Lenke til kommentar
iMacKenna Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Min favoritt også. Prøvde å få til en bildeserie, men Pentax er ikke akkurat det beste kamera'et til action fotografering. Litt uvant med 50mm når den går helt til opp til f/1,4. Trudde faktisk f/2,8 skulle være ok. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg er fortsatt skeptisk og negativ til bilder som er tatt fra stående og rett ned på kjæledyr. Stort sett blir det litt kjedelig vinkel! Lenke til kommentar
iMacKenna Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Jeg sitter eller står på knærne. Har jeg stått ville jeg måtte croppe bildene en god del. Hundene er ikke store, den største(min) rekker meg til kne skåla sånn cirkus. Endret 23. juli 2008 av iMacKenna Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Det hadde ikke skada om du hadde lagt deg ned på bakken, men det er heit greit for meg sånn som det er nå også. Likte tre-bilders-serien best, det var en fin helhet. Forresten høres det bedre ut på latin: canis canem edit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå