ole_marius Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 først å fremst er jeg usikker på om jeg postet dette på riktig plassering, så en moderator kan flytte den til den riktig plass. har kommet på et nytt system som kan redde flere liv i en bilkollisjon og lurer på hvor jeg kan ta patent på den. må jeg ha en fungerende prototype eller bare en nøye dokument som viser innretningen? si at jeg fikk patent på denne, ville jeg ha alle rettigheter til produktet slik at hvis andre bruker den må de ha tillatelse fra meg? og siste spørsmål, må jeg være fylt 18 får kunne ta patent? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 http://www.patentstyret.no/no/ Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 takk for raskt svar Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 var litt dyrt å beholde en patent i utlandet men takker igjen for nettsiden Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Om systemet ditt fungerer vil nok det betale seg tilbake mange ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå