Pettersent Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hei! 1. Har egentlig endt opp på hvilken TV jeg skal kjøpe, men tenkte det var greit å høre om noen har litt mer peiling på dette enn meg først. TV: http://www.yatack.no/product?product_id=369852 Noen påstår at det lønner seg å ha Plasma hvis man går over 42 tommer. Hvorfor? Dette er en LCD som jeg vil bruke fortrinnsvis til HD-TV, Blueray filmer og noe data. Selve TV-bildet på en "vanlig" kanal er ikke det aller viktigste med andre ord. Det blir jo sikkert uansett bedre enn min overvektige 28 tommer jeg har nå.. 2. Fikk nyeste dekoder fra GET igår. (Med opptaksmulighet osv..) Det står i guiden at det kan ta inntil 3 timer før den er ferdig oppdatert. Den skal laste ned og innstallere kanaler og sikkert noe annet stæsj. På skjermen står det kun "Vennligst vent.." når dette pågår. Det har den gjort til de grader for å si det mildt da den har stått siden 1900 igår, og er fortsatt ikke ferdig. Det står ikke noe fremdrift om heller. Hva gjør jeg? Restarte? Koble ut antenne-kabel og la den avbryte seg selv? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Beklager sent svar, men fikk du løst problemet ditt i spørsmål nr. 2? Hvis ikke, snu programkortet og la den gule siden være opp, så fungerer det. Hadde nøyaktig samme problem som deg, var bare kortet som var satt inn feil vei. Jeg bare snudde det mens dekoderen sto på, og så var den klar i løpet av sekunder. Lenke til kommentar
mr_crazy Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Beklager sent svar, men fikk du løst problemet ditt i spørsmål nr. 2? Hvis ikke, snu programkortet og la den gule siden være opp, så fungerer det. Hadde nøyaktig samme problem som deg, var bare kortet som var satt inn feil vei. Jeg bare snudde det mens dekoderen sto på, og så var den klar i løpet av sekunder. dette problemet har jeg også, men mitt kort står riktig i. jeg får bare inn noen få kanaler av dem jeg har bestillt. hva kan dette komme av? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Vet ikke... nettopp fått dekoderen? Det kan ta et par timer før alle kanalene kommer på plass. Hvis ikke, ring Get - så ordner de det for deg mens du er på telefonen med de. Lenke til kommentar
mr_crazy Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Vet ikke... nettopp fått dekoderen? Det kan ta et par timer før alle kanalene kommer på plass. Hvis ikke, ring Get - så ordner de det for deg mens du er på telefonen med de. okey. ja dekoderen er ny og den har stått på i noen uker:S men jeg får ringe get:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå