k-h-s Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hei jeg skal kjøpe ps3. I går var jeg hos ekspert på brygga i oslo og spurte om de hadde flere ps3 igjen. Han sa at de ikke fik in nye før 80gb kommer. har ikke hørt om 80 gb jeg. Burd jeg vente på den eller kjøpe 40 gb? Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hei jeg skal kjøpe ps3. I går var jeg hos ekspert på brygga i oslo og spurte om de hadde flere ps3 igjen. Han sa at de ikke fik in nye før 80gb kommer. har ikke hørt om 80 gb jeg. Burd jeg vente på den eller kjøpe 40 gb? Om du har tolmodighet til det ville jeg ventet. 80GB modellen vil gi deg dobbelt så stor harddisk til samme pris som den du får i dag. 80GB modellen er vel like rundt hjørnet såvidt jeg har forstått. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Eller! Vent enda litt til, til 80 gB har vært her litt, for da kjøpe en 40 gB til en billig penge, og så sette inn en 250-320 gB harddisk istedet! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Greier du å vente en måned til, så burde du gjøre det. Da kommer 80GB med forhåpentligvis medfølgende DualShock3-kontroll, til samme pris som 40GB ligger på nå. Å vente på at 40GB skal gå ned i pris når 80GB har kommet, er ikke noe jeg ville valgt å gjøre. Det har blitt sagt at denne ikke kommer til å gå noe ned i pris, og den går vel også snart ut av produksjon, så jeg ville heller gått for 80GB'en. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Greier du å vente en måned til, så burde du gjøre det. Da kommer 80GB med forhåpentligvis medfølgende DualShock3-kontroll, til samme pris som 40GB ligger på nå. Å vente på at 40GB skal gå ned i pris når 80GB har kommet, er ikke noe jeg ville valgt å gjøre. Det har blitt sagt at denne ikke kommer til å gå noe ned i pris, og den går vel også snart ut av produksjon, så jeg ville heller gått for 80GB'en. ja var det jeg tenkte. men hva er en dualshock3-kontroll? Og kan den nye 80gb spille av ps2 spill? Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Den er ikke bakoverkompatibel med PS2-spill, nei. Dualshock 3 er lik SixAxis, bare at den har vibrering og er bygd litt mer solid. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 hvilken kontroll følger med 40 gb? går det an og kjøpe sån dual shock kontroll? Vet sikert at dette er idiotiske spm men har aldri hat en konsol før Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 hvilken kontroll følger med 40 gb? går det an og kjøpe sån dual shock kontroll? Vet sikert at dette er idiotiske spm men har aldri hat en konsol før Vanlig sixaxis, og ja. Jeg mener personlig at hvis du ikke syns DS3 er viktig kan du likegreit kjøpe nå, for 80gb er i likhet med 40gb litt lite, og burde byttes ut. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 hvilken kontroll følger med 40 gb? går det an og kjøpe sån dual shock kontroll? Vet sikert at dette er idiotiske spm men har aldri hat en konsol før Du kan kjøpe Dual Shock 3 senere separat ja, for rundt 500 kr. Så dersom den ikke er veldig viktig for deg, så kan du nok like godt gå for 40gb nå. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Men har ikke den kontrollen som følger med ps3 40gb vibrasjon sån som foreksempel xbox 360 kontrollen? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Men har ikke den kontrollen som følger med ps3 40gb vibrasjon sån som foreksempel xbox 360 kontrollen? Nei, det har den ikke. Det er det bare DualShock3 som har. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Da var noen innlegg fjernet. Hold dere til trådstarters spørsmål! Dette innlegget skal ikke kommenteres, reaksjoner tas på pm. Endret 24. juli 2008 av datating Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 hmm, nå ble jeg lit usiker. Men jeg vener til 80gb kommer, men kan noen linke en link tl foreksempel proisguide eller andre steder de selger en slik dual shock Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Om du sitter hjemme og sløver i ferien ville jeg kjøpt nå. Om du alikevel skal reise bort er det jo bare å vente. Om du aldri har eid konsoll før tror jeg ikke 40gb eller 80gb spiller noen rolle du kan jo som nevnt i tråden bytte ut hd senere om behovet skulle melde seg. Dual shock kan være en grunn til å vente om ristefunksjon er viktig for deg. Dual shock koster 449 på www.absoluttspill.no Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 jeg venter jeg. Har tenkt og lagre filmer, og bilder, videoer på den så tror nok jeg venter. så kjøper jeg 80gb med dualshock, og kjøper e ekstra dualshock kontroll. Blir disken full kan jeg bare sette inn en 250gb disk jeg har ligende. Siden det er samme pris så venter jeg for da sparer jeg 499 kr for en kontroll og dobelt så stor disk Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 jeg venter jeg. Har tenkt og lagre filmer, og bilder, videoer på den så tror nok jeg venter. så kjøper jeg 80gb med dualshock, og kjøper e ekstra dualshock kontroll. Blir disken full kan jeg bare sette inn en 250gb disk jeg har ligende. Siden det er samme pris så venter jeg for da sparer jeg 499 kr for en kontroll og dobelt så stor disk Smart tenkt, skal gjøre akkurat det samme selv. Lykke til med kjøpet ditt, håper og tror du blir fornøyd. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 får håpe det. Skal foresten ha et rat og bilspill, noen anbefalinger? Grid eller grand turisimo 5 proulouge? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Grid har jeg ingen kjennskap til. Gran Turismo-serien har jeg derimot spilt siden dens opprinnelse, men har heller ikke prøvd GT 5 Prologue. Ser imidlertid på Gamespot at Grid har fått score på 8.0, mens GT 5 Prologue har fått 7,5. Ganske jevne med andre ord. Jeg ville nok selv valgt å vente på det virkelige GT 5, men du vil kanskje ikke vente så lenge. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 jeg skal vente 1 år til og kjøpe ny pc siden jeg skal ha nok penger:) skal ha den beste prosesoren og skjermkortet som vil fines på jord og ha så mange av de skjermkortene som mukig. Ful vankjøling eller ekstrem Kansje jeg kan vente på dette også ? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Prologue er et kjempe"spill", for det er jo egentlig ikke et fullt spill, bare en smakebit. Personlig synes jeg GRID er morsommere, mer action, mer kræsj og fetere biler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå