Antsirabe Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Hei. Jeg har et godt tips om du skal handle bil. Sjekk www.carpoint.no - de gir utrolig god service. Skaffer alt av bil og du får minst 1 års garanti på biler du kjøper der. De er også veldig hjelpsomme med utsyr, service etc i etterkant. Har snakket med mange som er veldig fornøyd med den servicen og de bilene de har fått der. Så dette er et tips - det er i alle fall gratis å sjekk dem ut og se om de kan hjelpe deg Endret 23. juli 2008 av Antsirabe Lenke til kommentar
otis Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Ja, i tillegg så virker det som om at det har høy utskiftingsgrad på sine biler framfor butikken. Det må sies da, at det selger stort sett litt "spesielle" biler, og ikke det aller mest vanlige man får tak i. Lenke til kommentar
Antsirabe Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Ja, i tillegg så virker det som om at det har høy utskiftingsgrad på sine biler framfor butikken.Det må sies da, at det selger stort sett litt "spesielle" biler, og ikke det aller mest vanlige man får tak i. Ja, de har ikke akkurat biler for "hvem som helst" stående på lager nei, det har du helt rett i - men de skaffer alt av bil i alle prisklasser om du spør dem :-) Men det de har på lager er litt dyrere, og for en litt snevrere gruppe ja... Men som sagt - jeg har hørt at de skaffer biler i alle klasser og at folk er svært fornøyd med både service og produkt.... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Sendte akkurat forespørsel på om de vil selge bilen min, men jeg tviler på at det går. Men, den Highlanderen som står der; Gurimalla for en bil! Drømmebil, rett og slett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå