Gå til innhold

nytt om Vampire the masquerade: Bloodlines 2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som det eneste plasteret på såret blir MMO spillet fra CCP som er satt i World of Darkness. Det er ingen Masquerade, men det er bedre enn ingenting, og antaglig en eneste stor sandboks om CCP gjør det de kan best...

Endret av Aran
Lenke til kommentar

Et ekte tredjepersons rollespill - ala Bioware stil - i dette universet kunne jeg tenkt meg, men ikke et nytt FPR.

 

Desverre som sagt før i tråden så kommer det nok ikke til å skje. Tror ikke Bloodlines var noe suksess, verken kritisk eller salgsmessig, så er ikke så mange som er villige til å prøve på nytt.

 

Lurer på om det fortsatt er Activision som eier rettighetene.

Lenke til kommentar

Litt morsomt at alle klager så mye på bugs i Bloodlines da jeg aldri har opplevd en eneste. Det eneste problemet jeg har fått er en vifte man må slå av før man svømmer under vann gjennom en liten kanal. Det er svært sjelden jeg rekker å svømme forbi viften før den slår seg på igjen, og da sitter jeg der, tilbake på start igjen. I tillegg er det altfor mye fokus på kamp senere i spillet, men ellers er det et glimrende spill.

Lenke til kommentar

Vel, er kanskje ikke så ille etter alle offisielle og uoffisielle patchene, men det er (var) jo blandt annet et sted i spillet hvor man ikke kom videre med mindre man går inn i konsollet og skriver inn en kommando når du står nøyaktig på et spesielt sted, for å hoppe over akkurat den biten. Uten en walkthrough, som beskrev akkurat dette problemet hadde jeg aldri kommet meg videre.

 

Spillet hadde også en tendens til å kræsje i tide og utide. Monstre satte seg fast (blandt annet bosser), som gjorde at du bare kunne stå og skyte dem sikkert på avstand mens de kopa.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg kjøpte spillet da det kom, lenge før noen rakk å patche det. ;)

 

Det er en bug midtveis i spillet som iallefall ikke jeg (og en hel del andre) kom oss forbi i det hele tatt uten den første offisielle patchen:

 

 

 

Nede i den svære underjordiske båthavnen, hvor man skal redde en norsk vitenskapsmann, og ender opp å måtte drepe den vampyrjegeren på veien ... Bachmann eller noe slikt, tror jeg han het. Jeg husker ikke helt hvordan bugen fortonte seg, men det var iallefall slik at man bare plent ikke kom videre, en scriptet sekvens eller noe som nektet å fortsette.

 

 

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...