Moskus Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Se bilde: For alt jeg vet har det vært slik i evigheter, kan ikke si jeg har vært flink til å følge opp diskene mine Ny server er på vei om halvannen uke. Bør jeg bekymre meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Ser ut som den delvis klagde på varmen at det var 10 graders forskjell. vel siden du ikke vet om det er en nylig feil eller en gammel så kan du jo laste ned verktøy for og teste etter I/O (input/output) error seatools fungerer for maxtor og seagate harddisker seatools Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Takk for svar! Da får jeg prøve det. Lenke til kommentar
Anv Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Du må følge med på "05 Reallocated Sectors Count". (ID 05 og C4,C5 og C6 henger sammen) Denne viser at disken har begynt å feile og har flyttet på sektorer på disken for å unngå feil. Hvis denne verdien stiger jevnlig så bør du sørge for å ta kopi og rett og slett ta disken ut av drift. Endret 23. juli 2008 av Anvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå