lektormoe Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg vil forøvrig oppfordre alle som blir forsøkt overkjørt av MTU til å stå på krava! Jo flere som lager et h**** bråk for MTU, jo mindre er sjansen for at de klarer å lure flere folk. Så nylig at MTU solgte ut 7000 fasttelefonkunder til Ventelo. Er det rimelig å anta at selskapet planlegger en snarlig retrett? De må jo tjene flesk på å ha en kundetelefon ingen svarer på og raske purregebyr og inkassokrav. Forbrukerrådet, Tv2hjelper deg, anyone? IKKE bli abonnent hos MTU! Lenke til kommentar
B1ny Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Nå etter å ha mottatt på mail og betalt juni faktura, og mottatt juli faktura på mail, kommer noe jeg regner med er mai fakturaen som inkassovarsel. Fatter ikke at det er mulig. Lenke til kommentar
B1ny Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Ringte Lindorff idag og det gikk like raskt, fint og greit som sist, fikk fakturaen på mail iløpet av noen få minutter. Lenke til kommentar
lektormoe Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ringte Lindorff idag og det gikk like raskt, fint og greit som sist, fikk fakturaen på mail iløpet av noen få minutter. Jeg fikk den iløpet av tre uker.. Ikke verst det heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå