Lil-H Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Enig med deg, Mala! Noen trenger å utfordre skjebnen også, og jeg er en av de =] Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Utfordre skjebnen i videospill? Liten galning du? :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Osloboer Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hadde vært ideelt å lage "to" utgaver av spillet da eller? En versjon som er tilpasset de som lar seg påvirke lett, og andre personer kan få den versjonen som er ferdig. Det ville vært en god idé ja. Ettersom konsollspill mangler instillingsmulighetene til pc-spill, er det nok en del av spillerne som vil savne de ekstra effektene som nå blir fjernet. Det jeg lurer på er når de første spillene som er tilpasset oss fargeblinde kommer på markedet, man kunne spart millioner og flere måneder på å halvere antall farger. Lenke til kommentar
marios33 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Synd. For jeg gleder meg virkelig til spillet! Kommer ned som nedlastbart eller i butikken? I følge Computer & Video Games feilet Wipeout HD epilepsitestene i så stor grad at det må gjøres betydelige endringer før spillet er klart for salg. Jeg tror det kommer i butikken etter det som står der Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hva i alle dager? Heter spillet virkelig WipEout HD? Fort, gi meg en "facepalm"-smiley, noen... Lenke til kommentar
Xell Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hva i alle dager? Heter spillet virkelig WipEout HD? Fort, gi meg en "facepalm"-smiley, noen... Skulle det være uten "e" mener du? Hva skulle det i så fall bety i forhold til innholdet i spillet? Lenke til kommentar
marios33 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hva i alle dager? Heter spillet virkelig WipEout HD? Fort, gi meg en "facepalm"-smiley, noen... Skulle det være uten "e" mener du? Hva skulle det i så fall bety i forhold til innholdet i spillet? WipEout "wipe everyone with epilepsy out" in HD Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 for å korte ned ventetiden kjøpte jeg Fatal Inertia til PS3...199,- kroner på playstation store. Et helt ok spill. Grei grafikk og alt det der, men liksom ikke en klassiker. Syns genrelt at banene er for korte, men til den prisen er det vel ikke så verst. Gir det 6/10 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Er bare og håpe at det kommer en patch slik at man kan få det farlige innholdet. Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hva i alle dager? Heter spillet virkelig WipEout HD? Fort, gi meg en "facepalm"-smiley, noen... Skulle det være uten "e" mener du? Hva skulle det i så fall bety i forhold til innholdet i spillet? Nei, nå var det vel helst det faktum at de slenger inn en stor bokstav på en tilsynelatende tilfeldig plass i navnet som fikk meg til å komme med det lille utbruddet der... Hva blir det neste folk finner på - CountErsTriKe 2: 1337 vErsIOn? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Produsenten skriver det ikke med stor E noe sted, så vidt jeg kan se, men grunnet covergrafikken er det vel noen "fans" som har begynt å gjøre det, Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Om PS3 ikkje kan kurere kreft, så kan den ihvertfall fortelle deg om du har epilepsi Nja ikke vær så sikker på det, mange ps3'er som kjører folding@home Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg