Gå til innhold

Wipeout HD feilet epilepsitest? (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde vært ideelt å lage "to" utgaver av spillet da eller? En versjon som er tilpasset de som lar seg påvirke lett, og andre personer kan få den versjonen som er ferdig.

Det ville vært en god idé ja. Ettersom konsollspill mangler instillingsmulighetene til pc-spill, er det nok en del av spillerne som vil savne de ekstra effektene som nå blir fjernet. Det jeg lurer på er når de første spillene som er tilpasset oss fargeblinde kommer på markedet, man kunne spart millioner og flere måneder på å halvere antall farger. :wee:

Lenke til kommentar
Synd. For jeg gleder meg virkelig til spillet! Kommer ned som nedlastbart eller i butikken?

I følge Computer & Video Games feilet Wipeout HD epilepsitestene i så stor grad at det må gjøres betydelige endringer før spillet er klart for salg.

Jeg tror det kommer i butikken etter det som står der

Lenke til kommentar
Hva i alle dager? Heter spillet virkelig WipEout HD? Fort, gi meg en "facepalm"-smiley, noen...

Skulle det være uten "e" mener du? Hva skulle det i så fall bety i forhold til innholdet i spillet?

WipEout "wipe everyone with epilepsy out" in HD

Lenke til kommentar

for å korte ned ventetiden kjøpte jeg Fatal Inertia til PS3...199,- kroner på playstation store.

Et helt ok spill. Grei grafikk og alt det der, men liksom ikke en klassiker. Syns genrelt at banene er for korte, men til den prisen er det vel ikke så verst. Gir det 6/10

Lenke til kommentar
Hva i alle dager? Heter spillet virkelig WipEout HD? Fort, gi meg en "facepalm"-smiley, noen...

Skulle det være uten "e" mener du? Hva skulle det i så fall bety i forhold til innholdet i spillet?

Nei, nå var det vel helst det faktum at de slenger inn en stor bokstav på en tilsynelatende tilfeldig plass i navnet som fikk meg til å komme med det lille utbruddet der... Hva blir det neste folk finner på - CountErsTriKe 2: 1337 vErsIOn?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...