Kaarekork Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hei folkens Jeg kjøpte i mars 2007 en Komplett A20 Gamer pc, fra altså Komplett. MSI K9N SLI-2F, nForce 570 SLI, DDR2, Socket-AM2, 2xGbLAN, ATX, 2xPCI-Ex16 Samsung SpinPoint T166 500GB SATA2 16MB 7200RP Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 2048MB CL5 Kit w/two matched CM2X1024A-6400 Dimm's AMD Athlon 64 X2 4600+ 2.4GHz Socket AM2 1MB, BOXED m/vifte samt et Geforce 8800 GT, som jeg har kjøpt etterpå og satt inn selv. Samt Vista 32. Ok problemet. Pcen når den har vært skrudd helt av tja la oss si mens jeg er på jobb og da vil den ofte ikke skru seg på normalt. Den skrur etter eget forgodtbefinnende seg av under oppstart, som om strømmen blir stoppet. Av/på knappen fungerer da ikke, som om den mangler tenning på en måte. Jeg må skru den av bak pcen slik at strømmen faktisk brytes, for så å skru den på igjen for å forsøke igjen. Det tar gjerne noen forsøk før pcen får startet ordentlig. Det er altså strøm på pcen når den da skrur seg av som nevnt over. Den har nå også begynt å plutselig skru seg av også når windows har fått lastet seg inn, noe den ikke gjorde til å begynne med. Dette er dog enda sjeldent, men skjer oftere og oftere. Normalt når jeg da endelig får den opp og går, så fungerer den fint. Nå har jeg faktisk hatt pcen til rep og sjekk nylig hos Komplett pga dette, etter "nøye" testing som de sier, har de bytta ram brikkene, noe jeg personlig ikke får til å stemme helt. Når jeg da etter lang tid får den tilbake opplever jeg det samme problemet med en eneste gang jeg setter den på, den skrur seg av under oppstart. Pcen oppfører seg kort sagt som en skrøpelig gamling. I det siste også når jeg har skumpet borti den har lyden sluttet og fungere, og/eller den piper istedefor. Dette er dog noe relativt nytt, og jeg aner ikke om det har en sammenheng med dette andre. Ok, dette er problemet jeg har med pcen, så godt forklart jeg klarer! Om noen har vært borti noe lignende og/eller har gode råd om hva den kan være og om det er noe jeg kan sjekke så hadde jeg satt pris på det. Om det trengs mer info, så bare spør. Jeg er egentlig lite lysten på å sende den tilbake til Komplett, da jeg ikke har særlig tillit til dem. Men men, vi får se På forhånd takk U Lenke til kommentar
Sheldon Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Har AKKURAT samme problemet :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå