Duqe Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Vil jeg merke noe særlig forskjell eller poeng å oppgradere da jeg bruker pcen mest til surfing (opptil 10 sider om gangen), spill (nye spill), winrar (ca 7gb filer) og adobe photoshop (amatør bruk)? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 gjør du dette via 1 skjerm eller 2 skjermer om ganger? Spiller du på 1 skjerm mens du surfer på skjerm nr 2? Jeg har selv en q6600 men jeg bruker 2 skjermer 1 for spilling og en for nett og msn. Og for meg er det jo perfekt for da vet jeg at jeg har masse pc krefter igjen uansett hva jeg gjør. Men med mindre du gjør masse oppgaver i bakgrunnen mens du surfer og lignende så er det ikke like sikkert. Om du trenger en quad cpu er avhengig om du belaster pc-en nok til at du får problemer med cpuen du har nå. Vis du merker at pc-en sliter litt og ikke gjør jobben raskt nok eller hakker mye så kunne jeg anbefalt deg og kjøpe en ny cpu men det koster jo en del penger så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå