Eplekakespising Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Hei! Tok dette bildet når vi var på fisketur på et tåkefylt vann. Fyr løs med kritikk og evt. ros! EDIT: lagt ut ny lysere versjon, muligens det ble litt på andre enden av skalaen igjen Endret 23. juli 2008 av Madusius Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Mulig skjermen min er i mørkeste laget, men jeg synes bildet blir for mørkt. Jeg ser knapt hva det er.. Ellers er jo bildet fylt med stemning Jeg har vært på mange slike turer. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg sitter på jobb, men ikke på en kalibrert skjerm for tiden. Og jeg synes også det ser mer ut som et ødelagt negativ enn et digitalbilde av tåke. Dvs for mørkt, slik bilder fra et utvasket negativ ofte blir. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Tanken var et ganske hardt bilde kontrastmessig, men ser at det ikke traff helt hjem hos dere, legger ut et litt mykere bilde straks Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Fint motiv og god idé synes jeg. Det er noe stemningsfullt over bildet. RandiA Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Lurer på om det hadde passet bedre med noe midt i mellom de to bildene. Jeg tror stemningen ville blitt løftet av blikkstille vann, men det er man jo som regel ikke herre over... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå