PyrionZ Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Skulle sende ei mld i dag, så sto det plutselig på skjermen; ingen tilg. nett. Har aldri vært sånn før, så da lurer jeg på om Telenor har noe tull? Hørt om flere som har hatt det samma i det siste, men ikke så lenge.. Min ble borte kl 12 i dag, og er ennå ikke tilbake Er det tlf eller Telenor? Lenke til kommentar
hallis86 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Får du tilgang hvis du søker mobilnettet manuelt på telefonen? Evt forsøke å sette den på GSM-modus hvis du har en 3G-telefon? Kan jo være at det er en basestasjon der du bor som er nede, eller så kan det være telefonen din. Hvis du tester simkortet i en annen telefon finner du kjapt ut om det er nettet eller telefonen din. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg har samme problemet innimellom, jeg har vel og merke Netcom. Lenke til kommentar
-imen Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hvor bor du? Kan sjekke basestasjonene... Lenke til kommentar
level9 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Trolig et 3G problem. Sett telefonene til kun å bruke GSM. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Bor på Ilseng, en mil unna Hamar.. Har prøvd i en annen telefon uten hjelp-.- Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Bor på Ilseng, en mil unna Hamar..Har prøvd i en annen telefon uten hjelp-.- Da bør du låne en telefon og kontakte Telenor på 09000. Er åpent til kl.20:00 i kveld. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg kontaktet netcom og de fant ingen problemer, hos meg skjer det over hele Norge til tider. Lenke til kommentar
-imen Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Sjekket, ingen kjente feil på basestajoner nær/på Ilseng. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Ringte Telenor, så sa de at det trolig var simkortet, så får et nytt over helga.. Men da er jo jeg borte-.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå