Allstar Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hei beklager om det finnes en lignende thread letet litt men fant ingen så poster en selv. Jeg har nylig installert vista ultimate, Ikke stort som virker, g15 tastaturet virket i begynnelsen, etter at jeg koblet alt fra pcen flyttet den til andre siden av rommet pga ommøblering, koblet alt om igjen, aint working. Lyser kun oransj på tastatur lcd skjermen skulle stått g15 + ingenting virker, funker heller ikke på andre dataer plutselig. samme med g5 musen min... jeg har brukt programmvare fra cd som følgte med + downloada vista versjon av prog varen. + trenger en del andre program varer. Noen som vet om et identisk program til driver detective bare gratis, ett som finner "out of date" drivere og finner up dates for deg? Noen som vet hva som kan ha skjedd med musen og tastaturet? Takker, bukker, nikker å neier for alle svar! Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) 1. Admin rettigheter på programvaren du vil aktivere 2. Windows update + SP1 + chipset drivere + drivere til logitech -- eller motsatt rettning -- heller hulteribulter Endret 23. juli 2008 av Cri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå