Galexon Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Hei Har en laptop med følgende egenskaper: Intel Celeron M540 1.8 GhZ prosessor Mobile Intel 965 Express Chipset Family m/ Intel GMA X3100 1024 MB RAM (1x1024MB) 80 GB Harddisk Windows Vista Home Basic 32-bit (Norsk versjon) Når jeg prøver å spille Dungeon Keeper 2 som er et relativt gammelt spill (1999), får jeg sort rendering av "space", det vil si at istedet for å se det jeg skal i blant annet hovedmenyen og på spillet i seg selv, så seg jeg bare sort (black). Grafikkmotoren min skal nå klare et så gammelt spill, ettersom grafikk-teknologien er av nyere dato (Ikke snakk om noe direct X 10 da men:P) Jeg er møkklei av at jeg ikke kan spille gamle klassikere på denne maskinen. Har prøvd å finne grafikk-drivere, men finner ingen som passer til nettopp mitt system. Jeg lurer nå på, om det er noen der ute som kan hjelpe meg med å løse dette problemet, som hovedsakelig ødelegger for at jeg får spille Dungeon Keeper 2. Håper noen forstår problemet mitt, og at vedkommende også kan hjelpe meg. PÅ forhånd takk for alle behjelpelige svar. NB! Jeg legger ved et bilde for å vise problemet! Bildet viser hovedmenyen. Det samme problemet utspiller seg også in-game. Endret 23. juli 2008 av galexon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå