Bruker-93156 Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Nei, emn det er close, skal ha en del flaks for å treffe 100% på dråpebilder. I mitt syn må kanten være i fokus, ikke det som skinner i dråpen, men det er delte meninger om det. Ikke lett når dråpen har en viss bredde Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 I hvertfall når jeg måtte kjøre på f/5 for å få den bakgrunnen jeg har fått til. Selv med prefokus, vil jo ikke dråpen sprute på nøyaktig samme sted hver gang. Tross alt millimeter som gjør fokus i sånne tilfeller. Men høyre kant på dråpen skal i hvertfall være i fokus. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Delikat dråpebilde, flotte toner og akkurat passe kontrast/skarphet. Bra du ikke har overdrevet skarpheten. Flotteste dråpebilde her inne uten noe som helst tvil, kunne godt ha hengt på en vegg i et større format. Lurer fælt på hvordan det ville ha vært med en svart hvitt konvertering... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Tror jeg prøvde en rask SH-konvertering i LR, men fant vel ut at det ikke var noe særlig. Tror jeg skal prøve å printe det ut etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå