MistaWu Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Heisann, noen som veit hvordan jeg kan få norsk staving/gramatikk i Engelsk Office? Bruker Office XP Pro Engelsk. Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg har det, fikk det fra skolen. Men jeg tror ikke du bare kan laste det ned. Må nok kjøpes. Men vet ikke hvor Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 For å få staving og ordbok og ful pakke og for at det skal fungere smertefritt og enkelt, må du kjøpe Office Prooving Tools med ca. 1003203023^431245325 språk (Okay, litt mindre). Koster bare 6 000 eller noe slikt (Pluss minus et par tusen). Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg har en prøveversjon av norsk Office XP som fulgte med ett blad. Installerer ordboka fra den etter installasjonen av den engelske XP - virker som bare det! :smile: Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 For å få staving og ordbok og ful pakke og for at det skal fungere smertefritt og enkelt, må du kjøpe Office Prooving Tools Kan få det til å funke finfint ved bare å kopiere et par filer, også. Men det er muligens ikke lovlig... Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Hvilke filer er det snakk om ? Jeg har ogsaa problemer med dette. Jeg kjoepte Office XP i Australia og har dermed ikke Norsk "ord liste" i min XP. Hadde veart fint aa ha norsk ogsaa. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 Takk for kjappe svar Har proofing tools på jobben, så det blir vel litt kopiering imorgen vil jeg tro :wink: Lenke til kommentar
Calm Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg har lisensiert utgave av både den norske og den engelske Office 2000 pakken. Hvordan kan jeg få norsk ordbok til å fungere med den engelske installasjonen jeg bruker? Lenke til kommentar
tokr Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 jeg mener og huske at det holder og kopiere en fil (to hvis du vil ha med thesarusen) til en gjemt folder... og resten skjer av seg selv... tror også du kan kopiere f.eks ordlista fra office97 og den virker i office xp gjorde iallfall dette på 97/2000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå