Gå til innhold

skal fram til en gammel film, vist på tv 2. ca halvt år siden

Anbefalte innlegg

Hei

får et halvt år siden eller noe sånnt, såg jeg en dødsbra film på tv 2.(rundt 12 tiden)

Jeg husker ikke hva den het, og det er det jeg vil finne ut av.

komedie.

handlingen var i hellas eller roma eller noe sannt. lidt sann ørken landskap, og korsfesting var det en del av(morsom)

virket som en veldig gammel film, men hysterisk morsom.

noen som vet hvilken film jeg snakker om?

eller som vet om en liste over filmer tv2 har sendt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

får et halvt år siden eller noe sånnt, såg jeg en dødsbra film på tv 2.(rundt 12 tiden)

komedie.

handlingen var i hellas eller roma eller noe sannt. lidt sann ørken landskap, og korsfesting var det en del av(morsom)

Til neste gong du ser filmen: handlinga er lagt til Palestina, omtrent ved Kristi fødsel. Dette er ikkje ein 'spoiler', men gjev ein ekstra dimensjon til filmopplevinga kan ein seia.

Lenke til kommentar
Hei

komedie.

Til neste gong du ser filmen: handlinga er lagt til Palestina, omtrent ved Kristi fødsel. Dette er ikkje ein 'spoiler', men gjev ein ekstra dimensjon til filmopplevinga kan ein seia.

jaha..?

Lenke til kommentar

Spoiler angående handlingen i Life of Brian:

Hele poenget er at de tre vise men følger den stjernen, havner i stallen og blir vitne til at Jesus blir født. Eller det vil si, de tok feil stall og så Brian bli født. Det gjør at mange tar feil av Jesus og Brian, så da kan man jo tenke seg hva som skjer. :p

Lenke til kommentar
Spoiler angående handlingen i Life of Brian:

Hele poenget er at de tre vise men følger den stjernen, havner i stallen og blir vitne til at Jesus blir født. Eller det vil si, de tok feil stall og så Brian bli født. Det gjør at mange tar feil av Jesus og Brian, så da kan man jo tenke seg hva som skjer. :p

hehe. ja man kan begynne å lure;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...