Jajakanskjedet Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hei får et halvt år siden eller noe sånnt, såg jeg en dødsbra film på tv 2.(rundt 12 tiden) Jeg husker ikke hva den het, og det er det jeg vil finne ut av. komedie. handlingen var i hellas eller roma eller noe sannt. lidt sann ørken landskap, og korsfesting var det en del av(morsom) virket som en veldig gammel film, men hysterisk morsom. noen som vet hvilken film jeg snakker om? eller som vet om en liste over filmer tv2 har sendt? Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Kan det være Life of Brian? Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 ja det er den!!!!! tusen takk bra sannt? Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hehe, bare hyggelig det . Life of Brian er konge ja. Sjekk ut "The Holy Grale" også.. Monthy Pyton det også(de som lagde Life of Brian). Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 hohoi! de må jeg kjøpe! virker like konge som life pf brian! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Sier bare Monthy Python's Flying Circus og Benny Hill... Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hei får et halvt år siden eller noe sånnt, såg jeg en dødsbra film på tv 2.(rundt 12 tiden) Jeg husker ikke hva den het, og det er det jeg vil finne ut av. komedie. handlingen var i hellas eller roma eller noe sannt. lidt sann ørken landskap, og korsfesting var det en del av(morsom) Til neste gong du ser filmen: handlinga er lagt til Palestina, omtrent ved Kristi fødsel. Dette er ikkje ein 'spoiler', men gjev ein ekstra dimensjon til filmopplevinga kan ein seia. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 "Omtrent" ved Kristi fødsel? Hm... Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Hei får et halvt år siden eller noe sånnt, såg jeg en dødsbra film på tv 2.(rundt 12 tiden) Jeg husker ikke hva den het, og det er det jeg vil finne ut av. komedie. handlingen var i hellas eller roma eller noe sannt. lidt sann ørken landskap, og korsfesting var det en del av(morsom) Til neste gong du ser filmen: handlinga er lagt til Palestina, omtrent ved Kristi fødsel. Dette er ikkje ein 'spoiler', men gjev ein ekstra dimensjon til filmopplevinga kan ein seia. jaha..? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Spoiler angående handlingen i Life of Brian: Hele poenget er at de tre vise men følger den stjernen, havner i stallen og blir vitne til at Jesus blir født. Eller det vil si, de tok feil stall og så Brian bli født. Det gjør at mange tar feil av Jesus og Brian, så da kan man jo tenke seg hva som skjer. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Se filmen her:' YouTube Har ikke sjekket om alle delene er der. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Spoiler angående handlingen i Life of Brian: Hele poenget er at de tre vise men følger den stjernen, havner i stallen og blir vitne til at Jesus blir født. Eller det vil si, de tok feil stall og så Brian bli født. Det gjør at mange tar feil av Jesus og Brian, så da kan man jo tenke seg hva som skjer. hehe. ja man kan begynne å lure;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå